וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- קופת חסכון

בואו להרוס את חווית הילדות של העוללים שלכם בעזרת קופת חסכון שנראית בדיוק כמו מכשיר כספומט

נגיד שאתם שונאים את הילדים שלכם. לא, לא שונאים, מתעבים בעצם. התיעוב שלכם תהומי עד כדי כך שאתם רוצים לשדוד מהם כל פיסת ילדות שאולי עוד נשארה, ולגרום להם לעבור לעולם הבוגר כמה שיותר מהר. אחרי הכל, אם הם יתבגרו מהר, אולי הם יעזבו את הבית ביום ההולדת ה-18.

אך איך עושים דבר כזה, בלי לעבור על חוקי המדינה והמוסר הבסיסיים? עכשיו יש לכם פתרון. גאדג'ט חדש הגיע לשוק, והוא יהפוך את החיים של השובבים הקטנים לגיהינום ממשי. קוראים לזה "כספומט צעצוע", ומדובר בקופת חיסכון שנראית ומתפקדת כמו המכונה השטנית בבנק שגוררת עמלות שורה מטורפות.

המכשיר הזה בא עם כרטיס מגנטי משלו וקוד סודי, אותם צריך הילד לזכור בשביל להפקיד או להוציא כספים. כל זה הופך את פעולת החסכון למשהו קר ומגעיל, במקום להשאיר אותה כיפית – כי כספומטים, כידוע, הם האנטי-כיף. הם בולעים כרטיסים, לא תמיד עובדים והשימוש בהם עולה כסף. זה עוד בלי שהזכרנו את הערכים הקפיטליסטיים שהילד יקבל מהדבר הזה, ואת הסבל שלו כשיגלה שאיבד את כרטיס הבנקט בדיוק כשהוא רוצה להוציא כסף בשביל האופניים החדשות. מעניין אם המכשיר הזה גם מאפשר לילד להיכנס למינוס ואז גובה ריבית מטורפת. כי אז הוא פשוט יהיה מושלם. אם אתם שונאים את הילדים שלכם, כמובן. כל זה הופך אותו לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully