וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה וידאודרום – האחרים

המשחקים האלה לא דומים לשום דבר. למעשה, אנו מודים שבחלקם גם לנו אין מושג מה קורה

ספורט? מכות? אלימות? לא כאן. במשחקים שאת הטריילרים שלהם תוכלו לראות כאן לא תמצאו את הדברים שאתם רגילים למצוא במשחקי מחשב. מה שכן, תוכלו לגלגל את העולם ולשחק בצורות גיאומטריות ולטייל באפריקה ובים.

Echochrome

אוסקר רויטרסוורד הוא לא שם מאוד מוכר, אבל זהו האב הרוחני של צורות גיאומטריות בלתי אפשריות, כמו אלה הנמצאות על ציוריו של מ.ס. אשר. עכשיו חלק מהצורות שלו מקבלות משחק משלהן על ה-PS3 וה-PSP בתור פאזלים.

המטרה במשחק הזה – Echochrome שמו, היא להעביר דמות מנקודה אחת לנקודה אחרת על ידי סיבוב של הצורה הבלתי אפשרית בשביל לאפשר את מעברו לסוף השלב. המשחק הזה אמנם לא מתאפיין בגרפיקה מדהימה, למעשה אין לו כמעט גרפיקה, אבל הרעיון שלו מרתק. טרם ידוע מתי הוא ייצא, אבל נקווה שתהליך הפיתוח שלו יותר אפשרי מהציורים עליהם הוא מבוסס.

Beautiful Katamari

לצערי הרב, משחקי ה-Katamari שיצאו עד כה לא זכו לפופולריות גבוהה בארץ, למרות הצלחתם הפנומנלית ביפן, ארה"ב ואירופה. קשה להסביר את היופי והמגניבות של המשחק הזה למישהו שמעולם לא שיחק בו. זה כמעט כמו לתאר את הסרט 'דוני דארקו' כ'סרט על ארנב ענקי שמנבא את סופו של העולם' – התיאור לא עושה צדק עם היצירה עצמה.

אז כן, ב-Beautiful Katamari, כמו במשחקי הסדרה הקודמים, המטרה שלכם היא לגלגל כדור דביק, אליו נדבקים כל העצמים הקטנים מהכדור. זה מתחיל מעצמים קטנים כמו פרחים, ציוד משרדי, אבנים קטנות ודברים דומים, אבל אם תגלגלו מהר מספיק, הכדור יכול להגיע לגדלים קוסמיים.

החידושים במשחק החדש כוללים תמיכה ברזולוציות גבוהות, שלבים חדשים, מצבי משחק מקוונים ומיני-משחקים. כל זה מגיע באוקטובר ליפן ואמריקה, ואולי בעתיד גם לאירופה. המשחק, נכון לעכשיו, מפותח רק לאקס-בוקס 360, אם כי בעבר היו שמועות על גרסה גם לפלייסטיישן 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Afrika

לא ממש ברור מה זה Afrika – אין שום פרטים על המשחקיות של הכותר הזה, וכל מה שאנשי סוני מוכנים לשחרר זה קדימון עם גרפיקה מרהיבה, המראה חיות ספארי ואנשים שמסתכלים עליהן. עם זאת, לא מדובר בהכרזה חדשה – שמענו על Afrika לראשונה עוד בתערוכת E3 של שנת 2006, ככותר שיגיע ל-PS3.

אני מניח שזו לא תהיה סימולציית ציד, אלא מקסימום משחק בו המטרה היא לצלם חיות. אפשרות שניה היא של לומדה המספרת על החיות אותן אנו רואים. בכל מקרה, מה שזה לא יהיה, הכותר הזה בטוח ייראה טוב.

Aqua

הפרוייקט הזה כנראה קשור באופן כלשהו ל-Afrika, עליו תוכלו לקרוא כאן למעלה. במקרה הזה, לא רק שאין פרטים – אין גם אזכורים קודמים של המשחק. הקדימון דומה לזה של כביכול-אחיו האפריקאי בכך שאין כאן שום דבר חוץ מגרפיקה יפהפייה ויצורים חיים – במקרה הזה דגים, שמופיעים על המסך.

מוזר, מוזר מאוד מה שקורה כאן. אבל היי, תראו את הקדימון, האיכות הגרפית שלו הופכת את הצפייה לכדאית, אפילו אם זה רק בשביל להראות מה אפשר להציג על קונסולת הפלייסטיישן 3 החדשה של סוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully