וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה וידאודרום - האלימים

במשחקים שאת הטריילרים שלהם תוכלו לראות כאן לא לוקחים שבויים. ואם כן, אז כדי להתעלל בהם

יש שיאמרו שעצוב שבקטגוריית ה"אלימים" יש יותר משחקים מאשר בשתי האחרות. אבל מדובר כאן בשישה משחקים שונים מאד זה מזה, ודי ברור שלפחות אחד מהם יהיה קלאסיקה של הז'אנר .

Army of Two

Army of Two צפוי להיות משחק הפעולה האולטימטיבי לחובבי שיתוף פעולה טקטי. במהלך משחק הפעולה הזה תצטרכו להיעזר בשותף שלכם, אשר יופעל על ידי אינטליגנציה מלאכותית או מישהו אנושי, במטרה להתגבר על מכשולים. המפתחים טוענים שחלק מהמשימות תהיינה בלתי-אפשריות לשחקנים שלא ישתמשו בעזרה של השותף, ובכל מקרה שני ראשים עדיפים על אחד.

המכשולים כאן הם לא רק חומות גבוהות ופאזלים סביבתיים, אלא כמויות אדירות של אנשים שרוצים להרוג אתכם. בשביל להתמודד איתם, יהיה ברשותכם ארסנל ענקי של כלי נשק, שחלקם ניתנים לשינוי בשביל להתאימם לסגנון הלחימה שלכם. המשחק יגיע בנובמבר לאקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3.

Eye of Judgement

אודה שאני לא ממש מבין את Eye of Judgement – משחק חדש שיוצא לפלייסטיישן 3, ואחד הכותרים הראשונים של הקונסולה אשר משתמש באביזר המצלמה החדש, שאף מצורף אל המשחק. ממה שהצלחתי להבין, מדובר במשחק קלפים דוגמת Magic, רק שכאן ה"קרבות" בין הקלפים הללו מתרחשים על לוח משחק שנמצא תחת מעקב תמידי של מצלמת הפלייסטיישן.

כל פעולה אותה אתם מבצעים על לוח המשחק, אשר מורכב מ-9 משבצות, מתורגמת לפעולה על הפלייסטיישן 3, כשהקונסולה לא רק עוקבת אחר התוצאות אלא קובעת גם חלק מהמאפיינים של שדה הקרב. זה נשמע מסובך, אך יש לזה פוטנציאל להפוך ללהיט ממכר, כשהמשחק ייצא באוקטובר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

הידאו קוג'ימה – האיש שיצר את סדרת משחקי Metal Gear, לא היה צריך בכלל להתעסק במשחקי מחשב. קוג'ימה היה צריך להיות במאי, כי זה מה שהוא עושה טוב. כן, נכון, גם המשחקיות של הכותרים שלו נהדרת, אבל החלק המעניין ביותר כנראה הוא העלילה.

תראו, למשל, את Metal Gear Solid IV. עד כה ראינו מספר טריילרים של המשחק, ורק אחד מהם היווה הדגמה של רגעי האקשן עצמם – כל השאר היו סרטונים מבויימים שהציגו את העלילה. כך גם הפעם, אתם לא רואים איך סנייק או ריידן נלחמים, כל מה שיש כאן הוא עוד פיסה מהעלילה המסובכת להחריד של הסדרה הזאת. לפחות הפעם הם מבטיחים שכשיגיע הכותר בתחילת 2008, נקבל תשובה על כל השאלות שנשארו פתוחות במהלך הסדרה, וכך יוכל סוליד סנייק לצאת לגמלאות. מגיע לו, אחרי כל מה שעבר.

Silent Hill: Origins

Silent Hill היא אחת מסדרות משחקי האימה המוצלחות והמפחידות ביותר שנוצרו אי פעם. מאז שהושקה לפני 8 שנים, קיבלנו 4 משחקים, כשבשנה הקרובה אנו נקבל לא פחות מ-3 נוספים. המשחק שאת הקדימון שלו תוכלו לראות כאן הוא Silent Hill: Origins – פריקוול שהולך לצאת באוקטובר לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני

מעניין יהיה לראות כיצד יתמודדו מפתחי המשחק עם העובדה שהפעם אנחנו נשחק בו על מסך מאוד קטן – דבר שמפריע להימשך אל תוך האווירה המפחידה של התל השקט.

Soul Calibur IV

קרוב מאוד לזמן השקתה של סדרת משחקי Tekken, הגיעה עוד סדרה של משחקי מכות. מאז הן נמצאות במאבק בלתי פוסק, כשטקן תמיד הפופולרית יותר ו-Soul Calibur היא האנדרדוגית המעניינת. עכשיו אנחנו מקבלים משחק חדש בסדרה הזו – סול קאליבור 4, והקדימון הראשון שלו מרשים ביותר.

המשחק, שיושק ב-31 בדצמבר ביפן, ומתישהו ב-2008 בחלקי העולם האחרים, מוסיף את האפשרות להילחם דרך רשת האינטרנט, משדרג משמעותית את הגרפיקה, זורק לזירה דמויות חדשות ועוד... בינתיים, נשאר רק לראות את הקדימון ולתהות למה כל המשחקים השווים יוצאים רק לקונסולות – פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360 במקרה הזה – ולא למחשב האישי.

Valkyrie of battlefield

אנחנו לא יודעים כמעט שום דבר על הכותר היפני הזה. אילו רק יכולנו לקרוא את השפה שלהם, אולי היינו מוצאים פרטים נוספים, אבל בינתיים הנה מה שידוע לנו:

הוא מפותח על ידי סגה, כולל סיפור מלחמתי אפי, מתאפיין בגרפיקה חמודה ומשתייך לפחות לשני ז'אנרים של משחקים. יש כאן חלק טאקטי, בו אתם שולטים על יחידות צבא מרובות במאבקן נגד הרשע הנצחי (או משהו), ובנוסף יש גם מצב של משחק פעולה מגוף שלישי. אנחנו, כאמור, לא יודעים איך כל זה משתלב. כל מה שכן אפשר לספר בשלב הזה, הוא שהטריילר נראה יפה, ובגלל זה הוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully