וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה וידאודרום – ספורט

בעולם שבו אברם גרנט מאמן את צ'לסי, אולי באמת עדיף לשחק במשחקי ספורט וירטואליים

אנחנו חיים בעולם הדמדומים, היכן שאברם גרנט מאמן את צ'לסי ודיוויד בלאט הוא אלוף אירופה עם נבחרת רוסיה. בעולם כזה, האם אולימפיאדה עם סופר מריו וחבריו נגד סוניק וחבריו היא דבר כל כך מוזר? גם אנחנו חושבים שלא.

Go! Sports Ski

אנשי סוני נמצאים בבעיה. לא בעיה גדולה, אבל בכל זאת. מאז שהשיקו את הפלייסטיישן 3, הם נאלצים להצדיק את הכנסתו של חיישן ההטיה שקיים בבקר ה-Sixaxis. בינתיים, לא היו להם הצלחות יותר מדי גדולות בתחום הזה – Lair קיבל ביקורות גרועות, ואילו במשחקים אחרים מעטים הם האנשים שמעדיפים להזיז את הידיים במקום להעביר את כל השליטה לסטיקים האנלוגיים.

אבל בסוני ממשיכים לנסות, והפעם זהו כותר סקי שיהיה זמין להורדה (בתשלום, כמובן) דרך החנות של ה-Playstation Network. הפעם לא תוכלו לשלוט במשחק באף דרך חוץ מחיישן הטיה – החלטה נבונה מאוד, שאולי לגרום לאנשים להתרגל לבקר בלי לזעוק שהם בזבזו סכום של כותר מלא ונתקעו עם משהו בו אי אפשר לשחק.

Gran Turismo 5: Prologue

באמת, מה עוד אפשר להגיד על Gran Turismo 5 שלא נאמר כשהצגנו לכם את הקדימונים הקודמים של המשחק? כן, הוא עדיין נראה מדהים. לא, הוא עדיין לא יצא. כן, כשהוא ייצא, הוא יהיה מתחרה רציני על תואר משחק המרוצים הטוב ביותר אי פעם. לא, אין לנו גרסה מוקדמת להביא לכם.

אבל עזבו אתכם מהקריאה, פשוט לכו לראות את הטריילר, ולקלל את חברת Poliphony Digital על כך שהם לוקחים את הזמן עם הכותרים שלהם, וגם כשהם יוצאים - זה בדרך כלל במנות קטנות. מושא הפסקה הזאת, למשל, ייצא קודם בגרסת "הקדמה", ורק אז – כחצי שנה מאוחר יותר, בגרסתו המלאה. מדכא, עצוב, אבל שווה את זה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Mario & Sonic at the Olympic Games

בעבר, כשהחיים היו פשוטים ואפורים יותר, מריו וסוניק היו אויבים בדם. האחד היה סמל של חברת נינטנדו, ואילו השני סימל את סגה בימי יריבות הקונסולות היפניות הגדולה. אבל מים רבים חלפו מאז בירקון, סגה יצאה משוק הקונסולות והיריבות נפסקה. המצב הגיע עד למצב בו נינטנדו נתנה לסגה רשות להשתמש במריו, ומספר חבריו, בשביל המשחק הרשמי הראשון של אולימפיאדת בייג'ינג.

המשחק כולל יותר מ-20 דמויות - חלקן מהיקום של מריו ואילו החלק האחר מהעולם של סוניק – אשר מתחרות ביניהן בענפי ספורט אולימפיים. האצטדיונים בהם תיערכנה התחרויות יהיו, אמנם, אמיתיים, אך הם יותאמו לעולם הצבעוני של מריו וסוניק. המשחק החדש יגיע ל-Wii ול-DS בתקופת החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully