וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית אלקטל נגד חברות הסלולר

ערן גבאי

23.9.2007 / 14:26

החברה טוענת שהגופים הגדולים בישראל צריכים להפריד את רכישת המכשירים מרכישת זמן אוויר

בעקבות אי ביצוע מכרז לספק סלולר בתעשייה האווירית, לאחר שזו האריכה לאחרונה את ההתקשרות עם חברת סלקום לאספקת 12 אלף טלפונים סלולרים ללא מכרז, יוצא משה קוזלוביץ, מנכ"ל יבואנית ומשווקת מכשירי אלקטל בישראל חברת קלינפון, בקריאה לגופים הגדולים להפריד את רכישת המכשירים הסלולריים מרכישת חבילות ההתקשרות בזמן אוויר ובשירותי תוכן. "אנו מתכוונים לפנות לכל הגופים המובילים בישראל, המחייבים לעריכת מכרזים, בכדי שישנו את תנאי המכרז ויפרידו בין הברזלים (מכשירי הסלולר כולל אחריות וביטוח) לבין זמן אוויר ותוכן", הוא אומר.

חברת קלינפון הודיעה לאחרונה כי היא תשווק את מכשירי אלקטל בישראל שלא דרך מפעילות הסלולר ותנסה להוכיח שיש מקום לדגמי מכשירים נוספים בשוק, גם אם אלה לא מגיעים דרך הזמנות של חברות הסלולר הגדולות.

לאחרונה דיווחנו כי משרד התקשורת מתכוון להחיות מחדש את הרפורמה לשיווק ומכירת מכשירי סלולר שלא באמצעות חברות הסלולר, וזאת שנתיים מאז נכנסה לתוקף ונכשלה. המשרד צפוי לקבוע כי כל אזרח שירכוש מכשיר סלולר שלא באמצעות חברות הסלולר יהיה זכאי לקבל את אותן תוכניות התעריפים שהחברות משווקות למנוייהן, ללא הבדל.

בקלינפון, אותה מנהל משה קוזלוביץ, מעריכים כי יוכלו לתפוס נתח שוק של 5% משוק מכשירי הסלולר בישראל בתוך שנה. על פי ניסיון העבר של מתחרים חדשים אחרים שניסו לפעול בשוק, ההערכה זו נחשבת גבוהה. יותר מכך, העובדה שבקלינפון ישווקו את המכשירים שלא באמצעות חברות הסלולר מקטינה אף היא את סיכויי החדירה של החברה. עם זאת, אלקטל היא השחקן השישי בגודלו בעולם בין יצרני המכשירים עם מכירות של יותר מ-22 מיליון מכשירים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully