וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילו 3: מהיום גם בארץ

24.9.2007 / 11:50

היילו 3, שיושק הלילה בכל העולם, לא יפסח גם על ישראל. חנות אחת כבר הכינה מלאי, ושעריה ייפתחו בחצות

בעוד 12 שעות יתחיל אחד האירועים הגדולים של השנה בעולם משחקי הוידאו. הפעם לא מדובר בתערוכה, אלא דווקא בהשקה. של משחק אחד. השלישי באחת הטרילוגיות המפורסמות שנחתו על מדפי חנויות המשחקים. קוראים לו 'פוקימון'. טוב, לא, לא קוראים לו פוקימון, אלא היילו 3, אבל זה כמעט אותו דבר, בערך.

סדרת היילו, שהחלה את דרכה על קונסולת האקס-בוקס ופתחה שגרירויות כושלות למדי על המחשב האישי, מגיעה היום בלילה בפעם הראשונה לקונסולת ה-Xbox 360 החדישה-למדי. ההמולה סביב ההשקה הזאת, רבה היא. פרסומות בטלוויזיה, שיתופי פעולה עם משקאות קלים ופתיחת חנויות ב-12 בלילה רק בשביל למכור משחק הם לא דברים של מה בכך. אבל מה עם הישראלים? בשוק שלנו אין יבוא רשמי של מיקרוסופט ישראל לקונסולה, ושחקני האקס-בוקס המקומיים נשארים לעיתים קרובות מקופחים בכל הקשור למשחקים חדשים.

אז כן, גם בהשקת Halo 3 אנחנו לא נראה את כל החנויות של באג נפתחות בחצות בשביל לשרת את מאות חובבי הסדרה, אבל חנות אחת דווקא כן תהיה פתוחה, ומוכנה עם המלאי. מ'מדיה-גיים' בגבעתיים מדווחים שהם קיבלו משלוח של הכותר, בגרסה רגילה (399 ¤) ומהודרה מוגבלת (499 ¤). מהדורת Legendary שכוללת קסדה לא תהיה בהשקה, אבלתגיע בזמן הקרוב. במדיה-גיים נמנעו עד כה ממכירת המשחק, כדי לא לקלקל את האפקט של ההשקה המתוזמנת בכל העולם.

במקביל לשמחה על כך שאפשר להספיק להשקה העולמית גם בלי יבוא רשמי של קונסולה או משחקים לארץ, אנחנו מחכים גם למיקרוסופט. בתחילת השנה הודיעו במיקרוסופט ישראל כי הם מתכוונים להשיק את האקס-בוקס 360 בארץ לפני סוף 2007. נשארו עוד שלושה חודשים עד הדדליין הזה, ומיקרוסופט לא חזרו בהם מההודעה. וכשהקונסולה תושק, מבטיחים, יהיה גם יבוא רשמי של המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully