וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במירס מתכוננים לעידן ה-WiMax

ערן גבאי

24.9.2007 / 12:57

במירס מעבירים הילוך בהיערכות ל-WiMax: אבי פתיר קודם למנכ"ל הפעילות; גיא ידלין קודם למשנה למנכ"ל החברה

נמשכים השינויים בצמרת ניהול חברת מירס. אחרי שבחודשים האחרונים עזבו שלושה סמנכ"לים בחברה את תפקידם, החליט היום מנכ"ל החברה, אברשה בורשטיין, לבצע שני שינויים נוספים. בורשטיין הודיע כי אבי פתיר, שהובא למירס לפני כשנה כסמנכ"ל בכיר כדי להיות אחראי על היערכות החברה לקראת התחלת הפעילות בטכנולוגיית ה-WiMax ימונה כעת למנכ"ל פעילות ה-WiMax. במקביל, גיא ידלין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מירס, ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל.

ידלין יטפל בהובלת החברה לקראת ניידות המספרים, ויוכפף אליו אגף שימור הלקוחות במסגרת הרחבת תחומי אחריותו. פתיר קודם לאור בחירתה של החברה האם מוטורולה העולמית למנף את טכנולוגיית ה?WiMax. מירס נערכת לפיתוח התחום בחברה בצורה משמעותית והשינוי כעת מעיד כי החברה צפויה להעניק ל-WiMax משקל ודגש עיקרי בפעילותה השנה.

משרד התקשורת טרם קבע את מדיניות ה-WiMax, ועל כן במירס עדיין לא יודעים אם יוכלו לפעול בתחום תוך יתרון מסוים על פני חברות הסלולר האחרות. עד שייקבעו תנאי התחרות בתחום ה-WiMax, מירס אינה יושבת בחיבוק ידיים. החברה הצליחה בשנה האחרונה בעבודה שיווקית נכונה ונחרצת לצמוח הן במונחי הכנסות והן במונחי מספר מנויים - בשיעורים אף גבוהים מאלה של מתחרותיה הגדולות.

לחברה יש כיום כ-435 אלף מנויים והיא עתידה לסיים את 2007 עם כ-450 אלף מנויים. בסוף 2006 פעלו ברשת מירס כ-425 אלף מנויים, כ-55 אלף יותר מאשר בסוף 2005. למעשה, על פי נתוני מירס, הצליחה החברה לגדול בכ-45% בבסיס המנויים שלה מאז תחילת 2005, וזאת בשוק רווי. מירס צפויה לסיים את 2007 עם הכנסות של כ-250 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully