וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- דבורה בשלט רחוק

קבלו דבורה ענקית עם חיוך מרושע, שבאמת מעופפת ונשלטת על ידי שלט רחוק. לאן העולם מתדרדר? לאן?!

חברת WowWee מהונג-קונג היא אחת מיצרניות הגאדג'טים החביבות עלי. הם לא מייצרים מוצרים מסובכים, אלא מתעסקים בעיקר בצעצועים רובוטיים. ה-Robosapien שלהם היה ממש חמוד, והמשפחה המורחבת שלו התחבבה עלי עד מאוד בתערוכת E3 לפני שנה.

אתם יכולים רק לדמיין את האכזבה שלי כששמעתי על הרובוט החדש שלהם, אשר מיוצר בשיתוף עם חברת Dreamworks. לדרימוורקס יש סרט העומד לצאת לאקרנים בסוף השנה, ולסרט הזה קוראים Bee Movie, מה שאומר שהוא על דבורים. כן, זו קומדיה, וג'רי סיינפלד מדובב את הדמות הראשית, אבל הנושא של הסרט הוא עדיין דבורים. זה לא שאני פוחד מהיצורים המעופפים האלה, הם פשוט מרתיעים אותי בגלל קרבתם לטייסי הקאמיקזה היפניים. אני יודע שהעקיצה שלהם גורמת יותר נזק לדבורה מאשר לי, אבל זה לא משנה את העובדה שהצעצוע עליו תיכף אדבר מפחיד אותי.

Wowwee, כך מסתבר, מתכננים להוציא דבורה ענקית שמעופפת ונשלטת בשלט רחוק. לאן העולם הגיע, גברותי ורבותי? לאן?! קשה לי לדמיין כמה אנשים יחטפו התקפי לב כשהם יראו דבורה ענקית שמתקרבת אליהם. ולא סתם דבורה, אלא אחת עם חיוך ענקי שמרוח על פניה. זה החומר שממנו עשויים הסיוטים! הדבר היחיד אותו שיכול להיות מפחיד יותר זו דבורה הלבושה כמו ליצן, או דבורה שמחופשת לחציל, או בוחבוט הצב כשהוא חושף את שיניו האימתניות. אבל כל אלה לא מאיימים עלי בזמן הקרוב, ואילו דבורים ענקיות ומחויכות שעפות לי לתוך הפנים עומדות להפוך למציאות. מעכשיו, לא יוצא מהבית בלי הגרזן שלי!

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully