וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

29.9.2007 / 14:12

המדור השבוע מוקדש לסופר-גיבורים: יש לנו מחסל ממשלתי עם יד קטלנית, חצי-שד, שועל בין-גלקטי ושחקני טניס

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש לנו מנה אחרונה של טריילרים מתערוכת המשחקים של טוקיו, אשר כוללת שלושה המשכונים ומשחק חדש אחד. אפשר לעצור לרגע ולבכות את מצבה של תעשיית המשחקים, אבל למה לעשות את זה כשהקדימונים כל כך יפים?

Smash Court Tennis 3

בניגוד למה שאתם עלולים לחשוב אם לא ראיתם משחק טניס מעולם וגם לא שיחקתם בכותרי טניס על המחשב והקונסולות, לא מדובר בספורט משעמם. ההפך הוא הנכון – מדובר בספורט מותח ומעניין. גם משחקי הטניס הרבים אותם ראינו לאורך השנים לא נוטים לאכזב, וה-Smash Court Tennis של חברת נאמקו נחשב לאחד הטובים שבהם.

לאחר שסגה הוציאה את ה-Virtua Tennis שלה לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני, לא יכלו אנשי נאמקו להבליג, והתוצאה היא Smash Court Tennis 3 – משחק טניס חדש ל-PSP. הוא אמנם יצא ביפן ביוני, אבל אלינו יגיע כנראה רק בחודש הקרוב. והשמחה, רבה היא. עכשיו נשאר רק לראות מי ינצח בקרב ענקי הטניס.

Dark Sector

קשה להיות מחסל בשירות ה-CIA. שעות העבודה לא נוחות, אין משרד נורמאלי ומי שסובב אותך הם בעיקר אנשים עוינים שלא ממש נחמדים אליך. אבל אם יש דבר אחד שיכול לשפר את המצב, זו מחלה שלא מאפשרת לך לחוש כאב. פיזי, לא נפשי, אבל עדיין שווה.

האידן טנו – איש חיסול של סוכנות הביון האמריקאית, גילה את ייתרון בכך שלא מרגישים כאב כשנחשף לחומר מוזר אשר גרם למוטציה ביד ימינו. עכשיו, במקום סתם יד, יש לו יד המסוגלת להצמיח חרב חדה, שמתפקדת לא רק כנשק אלא גם כמקור של אור. מוזר, תמהוני, אבל מי אנחנו שנתווכח. המשחק יגיע ב-22 בינואר לאקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3, ואז נראה האם היד של היידן באמת שווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Ratchet &Clank

חמש שנים עברו מאז שחברת Insomniac הציגה לראשונה את Ratchet&Clank, משחק פלטפורמה מגניב, במלוא מובן המלה, לקונסולת הפלייסטיישן 2. בשנים שעברו מאז קיבלנו לא פחות מ-5 כותרים על הזוגיות המוזרה של ראטצ'ט הלומבקס – יצור דמוי שועל, והסיידקיק הרובוטי שלו קלאנק, שמתפקד לעיתים קרובות בתור דמות ראשית לכל דבר.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, אשר יוצא בתחילת נובמבר, הוא הכותר הראשון בסדרה שמושק לקונסולת ה-PS3 החדשה של סוני, וב-Insomniac מבטיחים לא רק גרפיקה יפה יותר, אלא גם שיפורי משחקיות, נשקים חדשים ועלילה מטורפת.

Devil May Cry 4

יש אנשים שמוצאים את הייעוד שלהם בחיים ונהפכים לנהגי אוטוביסים, יש כאלה שמחליטים להקים דוכן פלאפל או חומוסיה, ודאנטה חושב שהייעוד שלו זה לצוד שדים. זה לא מפתיע – הבחור בא ממשפחה עם קשרים בעולם התחתון (תרתי משמע), ובאיזשהו מקום נראה גם כאילו הוא נהנה מכל העסק.

אם ב-3 המשחקים הראשונים בסדרה דאנטה היה הדמות הראשית, כאין המיקוד קצת משתנה. הוא אמנם יהיה דמות פעילה, אבל הגיבור הראשי הפעם הוא נרו – איש עם שם של תוכנת צריבה שקרויה על שמו של קיסר פסיכופט. עם מטען רגשי שכזה, נרו צפוי להוציא אגרסיות בדרכים מאוד אלימות, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. הבעיה היא שיש עוד לא מעט זמן עד להשקת המשחק – הוא מגיע ליפן ולארה"ב בינואר הקרוב, ואילו לאירופה רק במרץ. עם זאת, מעריצים רבים ימצאו נחמה בכך שהוא יוצא לא רק ל-PS3, אלא גם לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully