וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילו 3 קוטל את המתחרים

170,000,000$ - זה מה שעשה 'היילו 3' בארה"ב ביום ההשקה. אבל לא הכל הלך חלק, היו גם שריטות בדרך

170 מיליון דולרים ב-24 השעות הראשונות לאחר ההשקה – זה הסכום אותו גרף 'היילו 3', בדרך להפוך לכותר עם ההשקה הצפון-אמריקאית המוצלחת ביותר אי פעם מבחינה כלכלית. לא מדובר רק בתחרות בין משחקי מחשב – Halo 3 עקף גם את הסרט 'ספיידרמן 3' ואת הספר האחרון בסדרת 'הארי פוטר. הסיבה לניצחון הזה היא המחיר – עותק פשוט של היילו עולה כ-60 דולרים, מי שרוצה את הגרסה המיוחדת צריך להיפרד מכ-70 דולרים ואילו הגרסה האגדית עולה לא פחות מכ-130$. הארי פוטר 7, לעומת זאת, עולה כ-20 דולרים.

ממיקרוסופט אף דיווחו כי כמיליון רוכשים נכנסו ביום בו קנו את המשחק למערכת ה-Xbox Live של החברה בשביל לשחק במצבים המקוונים של הכותר. גם כאן הם הצליחו לשבור שיא, ולהפוך את ה-25 בספטמבר ליום המצליח ביותר של מערכת הלייב.

אנליסטים אופטימיים טוענים שהמשחק הזה יהיה הרבה יותר מסתם עוד כותר בשביל מיקרוסופט, וצופים מכירות של 500,000-1,000,000 קונסולות נוספות רק בגלל שלאקס-בוקס 360 יש היילו. אנליסטים פחות אופטימיים, או כאלה שלא ניחנו בתאוות פרסום, שותקים בינתיים

שריטות בהשקה

עם זאת, לא הכל מריח כמו דובדבנים בממלכת מאסטר צ'יפ. אחת הבעיות העיקריות בה נתקלו הקונים המאושרים של המשחק, פגעה דווקא באלה שקנו את המהדורה המיוחדת. האריזה שלה, מסתבר, לא ממש אוהבת את הדיסק שנמצא בא, ובמקרים רבים שורטת אותו עד מאוד. במיקרוסופט כבר הודו בטעות, אך טענו כי מדובר במספר נמוך מאוד של עותקים, וכל מי שישלח את הדיסק הפגום עד ה-31 בדצמבר יקבל עותק חדש בחינם.

במקרה אחר, טוענים כמה עשרות אנשים בפורומים של באנג'י ואקס-בוקס כי הדיסקים שלהם בעייתיים. הם אמנם לא שרוטים, אבל גורמים לבעיות הן במשחק והן בקונסולה עצמה, כשכמה מהאנשים אומרים שהעותק שלהם הרס את הדיסק הקשיח של האקס-בוקס 360. לטענות האלה עדיין אין תגובה רשמית של מיקרוסופט.

יותר טוב מרע

אך למרות כל הבעיות, זוכה 'היילו 3' לביקורות נלהבות ברחבי העולם. המבקרים טוענים כי זה החלק הטוב ביותר בטרילוגיה, וסיום מוצלח לסיפור. אלינו לישראל צפוי 'היילו 3' להגיע ביבוא רשמי וגדול יחד עם השקת האקס-בוקס 360 שתקרה, אולי, מתישהו השנה. עם זאת, ניתן כבר למצוא עותקים מהכותר בחנויות משחקים ייעודיות. אחת מהן, מדיה-גיים בגבעתיים, אפילו ערכה השקה לילית במקביל להשקה העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully