וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: חוסם קליטה נייד

אם נמאס לכם מרעשי הסלולר, תתחילו לחלום על גאדג'ט היום שלנו, שיכול לגרום להם לאבד קליטה בלחיצת כפתור

הו, טלפונים סלולריים, טלפונים סלולריים. קשה לחיות בלעדיהם – אחרי הכל, אלו מכשירים שמחברים אותנו לעולם כמעט מכל מקום. אבל הקוץ של האליה הזאת הוא שגם עם הטלפונים קשה לחיות. כשאנחנו רוצים להתנתק מהעולם, אנחנו יכולים לכבות את הטלפון הסלולרי שלנו, אבל מה קורה אם המטרד בא דווקא ממישהו אחר. דוגמה נהדרת לכך היא בתי הקולנוע ותיאטראות. על אף בקשה לכבות טלפון שמוקרנת אחרי הקדימונים, לא פעם ולא פעמיים שמעתי טלפון מצלצל באמצע הצגה או סרט.

עד כה, נאלצנו להסתמך על המפעיל של בית הקולנוע או התיאטרון בכל הקשור להתקנת חוסמי קליטה, אבל עכשיו התחילה חברת Brando מהונג-קונג למכור חוסמי קליטה סלולרית קטנים וניידים, שיעילים לטווח של עד 10 מטרים, ומסוגלים לחסום תדרי GSM. המכשיר אמנם עולה 166$, אבל מה זה בהשוואה לשקט אותו תקבלו סביבכם. רק תחשבו על בתי קפה נטולי סלולר, חנויות בהן אי אפשר לדבר בטלפון. ממ, נהדר.

אבל חייבים להזהיר – זה כנראה אחד הגאדג'טים עליהם עדיף לחלום מלהשתמש בהם באמת. קודם כל, תהיה לכם בעיה להעביר אותו דרך המכס – מכשירים כאלה מצריכים אישורים מיוחדים, ואני די בטוח שקשה להשיג אותם. חוץ מזה, יש פן קצת בעייתי בחסימת הקליטה – היא עלולה להשפיע גם על היכולת של הטלפונים סביבכם להוציא שיחות חרום, וזה כבר ממש לא מצחיק. הפתרון, אם כך, הוא להתנחם בידיעה שהדבר הזה קיים, ולקוות שהאנשים שבגללם מייצרים אותו יבינו את הרמז ויכבו את הטלפון כשצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully