וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח מחליף ידיים

1.10.2007 / 13:44

ידע היא כבר לא המשווקת של מוצרי Apple בארץ. חברת iDigital שמחליפה אותה מבטיחה שיפורים ניכרים

בשנים האחרונות הרבה זוגות עליהם חשבנו בתור נצחיים, מתפרקים. ריטה ורמי, דץ ודצה, ועכשיו גם אפל וידע. חברת ידע עובדת עם אפל מאז שנת 1982 – כ-25 שנים, ועד אתמול הייתה היבואנית הרשמית של מוצרי החברה לישראל. בזמן הזה הצליחה החברה לגרום לרגשות עזים אצל חלק מלקוחותיה.

כבר במשך חודשים רבים אנו שומעים על כך שקרן הון סיכון פיטנגו מנסה להשיג את הזיכיון לשיווק מוצרי אפל. היום הודיעה חברת iDigital, הנמצאת בבעלות משותפת של מספר משיקיעים ובראשם מנהלים מפיטנגו כי החל מהיום תהיה החברה הזכיינית הבלעדית לשיווק מוצרי אפל בארץ. iDigital , ובראשה ערן תור (מנכ"ל לשעבר של רקיט-בנקיזר), רכשה מ'ידע' את פעילות 'ידע מחשבים ותוכנה', שטיפלה בשניים וחצי העשורים האחרונים בשיווק של מוצרי אפל.

השאלה הבוערת היום היא מה עם ה-iPhone? ב-iDigital יש כוונה להביא את מכשיר הטלפון של אפל לארץ, אם כי אין עדיין תאריכים ולא נחשפו הסכמים כלשהם עם מפעילי סלולר בארץ.

ב-iDigital מודיעים על רצונם לשפר את התדמית של אפל בישראל, במסגרתה הם מתכננים להקים מספר חנויות ייעודיות, כנראה על פי מודל של Apple Store – חנויות של אפל הפועלות במספר מדינות בעולם, אשר מספקות נקודות מכירה ושירות למוצרי החברה.

ערן תור, מנכ"ל iDigital, התייחס לזיכיון החדש באומרו " ...אנו נפעל לפתח את המותג בארץ ולהביא את חווית השימוש במוצרי Apple לכל בית ועסק בישראל". נשאר לקוות כי ב-iDigital יודעים להצביע על הבעיות הרבות שהיו ללקוחות ידע עם השירות של החברה ולשפר איפה שצריך.

בידע סירבו להגיב על הידיעה.

עד למועד הפרסום לא קיבלנו את התגובה של Apple אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully