וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Serenata

B&O יחד עם סמסונג יצרו מכשיר מוזר אך מרשים עיצובית וטכנולוגית. רק חבל שהשם שלו קיטשי כל כך

האנשים הכה-יצירתיים של חברת Bang&Olufsen לא מפסיקים להפתיע אותנו. נכון, המכשירים שלהם לא זולים, אבל העיצוב שלהם בדרך כלל מרשים לכל הפחות. ועיצוב מוצלח זה מה שמפריד בין מכשירים טובים לבין מכשירים מגניבים או סממני סטטוס (אהם, אייפוד, אהם).

אבל כן, בואו ונחזור ל-B&O. קמו יום אחד אנשי החברה והחליטו שמשהו חסר להם בחיים – שיר אהבה, או משהו. התוצאה הייתה Serenata, טלפון סלולרי ונגן מוזיקה חדש שעוצב ופותח בשיתוף פעולה עם חברת סמסונג. באתר של סרנדה מדגישים כי המכשיר הוא דואלי – לא מדובר בטלפון עם יכולות של נגן, או להפך, שני החלקים של המכשיר זכו לאותה ההשקעה והאהבה.

במבט ראשון, הטלפון הזה נראה מוזר. באופן מפתיע, הוא נראה מוזר גם במבט שני ושלישי. לא מוזר רע, סתם מוזר – בלתי שגרתי וקצת מרשים. מה שעוד מרשים זה המפרט שלו: מסך מגע בגודל 2.4 אינץ', גלגל ניווט, תמיכה ברשתות GSM/UMTS (לא האמריקאית), 4 גיגהבייטים של זכרון, יכולת לנגן קבצי MP3 יחד עם WMA ו-AAC, סטריאו רמקולים וחיי סוללה של 13 שעות בשימוש בנגן. זמן הדיבור הוא כ-3 שעות, וההמתנה היא 280 שעות. הדבר היחיד אותו אנחנו לא יודעים עדיין הוא המחיר, אבל כפי שאמרנו, B&O לא מייצרים מכשירים זולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully