וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

5.10.2007 / 5:25

חברה יפנית מבטיחה לנוער המקומי שילוב בין הסרת פצעונים לנגן מוזיקה. אנחנו מנחשים שהוא גרוע בשניהם

בואו נדבר על סטריאוטיפים. הנה אחד מהם: חנונים הם מחוצ'קנים. אנחנו לא יודעים האם יש קורלציה כלשהי בין חנוניות לבין פצעונים, אבל זה הסטריאוטיפ, נכון? הנה עוד אחד: חנונים אוהבים גאדג'טים. על הסטריאוטיפ הזה אנחנו יכולים להעיד ללא היסוס: אנחנו חנונים, ואנחנו חולים על גאדג'טים.

חברה יפנית החליטה לנצל את שילוב הסטריאוטיפים התיאורטי הזה עם מוצר שאין לנו ספק שאינו מספק את הסחורה באף אחת מהפונקציות שלו. קבלו אותו: נגן המוזיקה שמסיר פצעונים!

כן. אמרנו נגן מוזיקה (128 מגה, כמה מעודכן) שמסיר פצעונים באמצעות יונים (לא הציפורים, האטומים המחושמלים). כן, ההבטחה היא שתוכלו לשמוע מוזיקה (מעט מאד מוזיקה. 128 מגה, כאמור) בעודכם מסירים פצעונים (מעט מאד פצעונים, כי אין שום הוכחה שטיפול ביונים שליליים מסיר פצעונים). איזה כיף שאפשר לרכוש מוצר שעושה עבודה גרועה בשני תחומים שונים וכלל לא קשורים זה לזה. זאת ועוד, הוא עושה זאת במחיר הלא ממש צנוע של 180 דולרים.

אז יש לנו כאן ניצול של מסכנות (בני נוער עם חצ'קונים ינסו כמעט כל דבר כדי להיפטר מהם. לא שאנחנו מדברים מניסיון, חו"ח), מוצר גרוע ומחיר יקר. אכן, שילוב מצוין. אבל רק אם המטרה של היצרן היא להכניס מוצר שלו למדור הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully