וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- מצלמה נסתרת

12.10.2007 / 3:40

הקטע במצלמות נסתרות הוא שהן, אממ, נסתרות. ומי שמוציא מחשבון מתוך ארנק בשנת 2007, לעולם יהיה מחשיד

אביזרי מרגלים הם אחד מסוגי הציוד המגניבים ביותר שיש. אני לא מדבר על אקדחים בנאליים שכל ייחודם הוא בכוונת מיוחדת או מנגנון ירי משופר, אלא על משדרי רדיו החבויים בנעליים, נקודות טקסט זעירות וכל הגאדג'טים שרואים בסרטי ג'יימס בונד.

אחד מהאביזרים השימושיים ביותר למרגל המתחיל, כמו גם לחוקר פרטי ועיתונאי חוקר, הוא המצלמה הנסתרת. בימינו אפשר להחביא מצלמה כמעט בכל פריט, החל ממשקפיים ועד למצתים. הטריק הוא לא רק למזער את המצלמה מספיק, אלא גם לשים אותה באביזר יום-יומי פשוט ולא מעורר חשד. הגאדג'ט הגרוע שלנו הוא, ובכן, לא אחד מאלה. ככה זה, כשהאביזר הפונדקאי הוא מחשבון.

בחייכם, אנשים, מחשבון? כולם יחשדו בבן אדם שמסתובב עם מחשבון בתוך ארנק, ואז עוד מוציא אותו בשביל "לחשב משהו"! כל זה היום, כשבכל טלפון סלולרי, מחשב כף יד ואפילו בחלק מנגני המוזיקה יש תוכנה שיכולה לבצע פעילויות חשבון.

להסתובב עם מחשבון כיס כיום חושף. ולא סתם חושף, אלא מאוד חושף. זה עוד לפני שאמרתנו שהדבר הזה נראה יותר כמו מצלמה מאשר כמו מחשבון, ושהוא עולה כמעט 70 דולרים. אין לנו ברירה אלא לחשוף את מצלמת המרגלים המטופשת הזאת כגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully