וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

6.10.2007 / 16:37

המטבח של סוני מכין מנת פיוז'ן של משחקי קלפים ופלייסטיישן 3 בזמן שביוולף מנסה להילחם במפלצות עתיקות

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש לנו מדור שמשלב את הישן עם החדש, האלים עם העוד-יותר-אלים ואת העולם של וורקראפט עם חגיגות בירה

Eye of judgement

אחת התלונות הנפוצות על עולם המשחקים כיום מתייחסת להיעדר המקוריות. אם תסתכלו, תראו שהרבה מאוד כותרים חדשים הם משחקי המשך, וגם כאלה שלא – נוטים להיתקע בתוך חוקים ז'אנריים. Eye of Judgement הוא לא כזה. אפשר אפילו להגיד שזה משחק ראשון מסוגו, אם כי זה לא יהיה נכון.

המושג שנראה לי מתאים לתיאור של EoJ מגיע דווקא מעולם הקולינריה – פיוז'ן. לא מדובר כאן בשילוב ז'אנרים רגיל, אלא בשילוב "מטבחים" שונים לגמרי. מצד אחד יש את משחקי הקלפים, דוגמת Magic: The Gathering, בהם משחקים בדרך כלל בלי עזרה של מחשב. מצד שני נמצאים משחקי התפקידים הממוחשבים. התוצאה של השילוב הזה מרתקת – עדיין יש קלפים אמיתיים, ולוח אמיתי, וכל המשחק מתנהל על ידי הזזה של הקלפים. עם זאת, כל זה קורה תחת פיקוח של מצלמה המחוברת לקונסולת הפלייסטיישן 3. הדבר מאפשר לקונסולה להציג את האקשן של המשחק, וחשוב מכך, לקבוע חלק מהמאפיינים של הלוח.

הסרטון הבא מראה איך מתנהל המשחק ב-Eye of Judgement, ומסביר חלק מהחוקים הלא-פשוטים של הכותר הזה. יהיה מעניין לראות כיצד יקבלו החובבים של משחקי הקלפים את הרעיון הזה כשהמשחק, יחד עם המצלמה של ה-PS3, יגיעו לחנויות בסוף אוקטובר.

Wow: BC Brewfest

העולם של World of Warcraft הוא אמנם לא עולם אמיתי, אבל זה לא אומר שלאנשים הפוקדים אותו אין רצונות. בשביל לרצות את הקהילה, עושים מפתחי המשחק מדי פעם אירועים מיוחדים שמאפשרים לאנשים למצוא חברים וירטואליים חדשים, ולזכות בפרסים וירטואליים מגניבים.

אירוע חדש כזה הוא ה-Brewfest – פסטיבל שיכר שמתקיים בין ה-2 ל-16 באוקטובר במקומות שונים בממלכת אזרות'. באירוע ניתן יהיה לשתות המון שיכר, להשתתף בתחרויות ומדי פעם אף לעזור למארגנים להדוף גמדים מרושעים שרוצים להרוס את החגיגה. זה אמנם לא אוקטוברפסט הגרמני, אבל אם אתם כבר בסביבה, אפשר להשתתף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Beowulf

ביוולף – הסרט, הולך להיות אחד מהסרטים המסקרנים ביותר של תקופת החגים הקרובה. העניין הוא שאין כאן מקום לבינוניות – או שהוא יהיה ממש טוב, או שהוא יהיה מאוד גרוע. אותו הדבר קורה עם המשחק, מכמה סיבות.

ראשית, המפתחים של המשחק הזה לקחו על עצמם עבודה גדולה – לקחת את מרווחי הזמן של הסיפור המקורי ולהכניס אליהם הרפתקאות שונות של המלך ביוולף. אם ההרפתקאות האלה תהיינה לא מעניינות, או לא מתאימות לרוח הסיפור, המשחק יהיה מאוד בעייתי. שנית, מדובר במשחק שמשתמש באלמנטים גרפיים מתוך הסרט המתקרב, מה שיכול להפריע לעיצוב שלבים ודמויות שמתאים למשחקים ולא לסרטים. וכמו תמיד, יש כאן גם את האופטימיזציה לקונסולות שונות ולמחשב – דבר בעייתי בפני עצמו. בכל מקרה, בחודש הבא נראה איך הכל מסתדר.

Flatout: Ultimate carnage

סדרת משחקי המרוצים Flatout היא אחת מהסדרות הפחות-מציאותיות שכוללות נהיגה בכלי רכב רגילים. המשחק החדש, שכבר הושק, הוא גרסה מחודשת ומשופרת של Flatout 2 לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי, אשר כוללת גרפיקה כטובה יותר, מוזיקה חדשה ומצבי משחק חדשים ומקוריים.

בטריילר שלפניכם יש גרסה מקורית מאוד למשחק פוקר, בה הקלפים לא מחולקים ברנדומליות אלא נקבעים על ידי השחקן עצמו בעזרת תאונות דרכים והעפת הנהג הוירטואלי לכיוון לוח הקלפים. זה נשמע מוזר ונראה עוד יותר מוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully