וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Replug

ה-Replug הוא מוצר פשוט מאוד שיכול להציל את הגאדג'טים שלכם מגרירה קטלנית על ידי כבל אוזניות

הגאדג'ט האידאלי בשביל המדור הזה הוא לא משהו שנמצא בשלב העיצוב, ולא מכונת גולדברג בומבסטית שעושה מעט מדי, אלא משהו מגניב שבאמת קיים ויכול לשפר את חיינו. לא תמיד אנחנו מוצאים גאדג'ט כזה, אבל מההקדמה הזאת אתם יכולים להבין שהיום דווקא מצאנו.

העידן החוטי אמנם מתחיל להיגמר, אבל עדיין יש לנו הרבה דברים שמתחברים לדברים אחרים בעזרת חוטים. כשמדובר בחיבור קבוע, אפשר להחביא את החיווט, אבל כשאנחנו מדברים על משהו כמו אוזניות – החוט נמצא בדרך כלל במקום גלוי. התוצאה יכולה להיות הרסנית אם אנחנו מושכים בטעות חוט אוזניות שמחובר לנגן, או מועדים עליו. המקרה הגרוע יותר מערב אוזניות שמחוברות ללפטופ, ונגמר במחשב נייד שבור על הרצפה ושלולית של בכי ליד.

העזרה מגיעה מכיוון ה-Replug. מדובר במתאם בין אוזניות למכשיר אליו הן מתחברות. אל תוך המכשיר מכניסים פלאג קטן שנגמר במגנט (לא, הוא לא מספיק חזק בשביל להזיק לדיסק קשיח), ואילו על יציאת האוזניות מחברים מתאם עם מגנט נוסף. התוצאה היא משהו שאפשר לראות בספקי הכוח של המקבוקים החדשים – ברגע שמושכים את החוט הוא לא גורר אחריו את המכשיר אליו מחובר, אלא מנתק מגע. זה פתרון פשוט מאוד, יעיל מאוד ואני מניח שהוא לא יהיה יקר מאוד כשיגיע לחנויות בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully