וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: חולצת Wifi

רוצים לדעת איפה יש קליטה של רשת אלחוטית, אבל מתעצלים להוציא את הלפטופ? החולצה הזאת תעזור לכם

אתמול אמרתי כאן שאנחנו מאוד אוהבים גאדג'טים שימושיים ולא מסובים, שעוזרים לאנשים רגילים בחיי היום יום שלהם. הגאדג'טים האלה די נדירים – ומה שעוד יותר נדיר זה למצוא שניים כאלה, יום אחרי יום. למה אני אומר את זה? כי היום מצאנו עוד גאדג'ט כזה – פשוט, לא יקר, ומאוד מועיל. זו גם סגירת מעגל טובה, כי אתמול היה לנו מכשיר לעידן החוטי, והיום אנחנו מדברים על מוצר שעוזר לנו בחיים האלחטויים של המאה ה-21.

על פניו, זה נראה כמו חולצת גיקים מגניבה: אנטנה, סימנים של גלי רדיו, המספר "802.11". גם אם הייתה זו חולצה פשוטה, הייתי רוצה אחת. אבל כאן זה לא מדור של חולצות גיקים, אלא של גאדג'טים מגניבים, וכאן נכנס לפעולה החלק המגניב-באמת של החולצה הוא שהציור שלה הוא בעצם אינדיקטור חשמלי לעוצמת קליטה של רשת אלחוטית.

אל ה"מסך" הזה מחובר גלאי Wifi וסוללות קטנות, אשר מראים באופן גרפי על החלק הקדמי של החולצה כמה חזק האות האלחוטי במקום בו אתם נמצאים. כך אתם יכולים לבדוק את עוצמת הרשת בלי להוציא את הלפטום, ואף לעזור לאנשים אחרים שרוצים לדעת אם יש וויפי בסביבה. את החלקים האלקטרוניים ניתן (ואף רצוי) להסיר לפני הכביסה. אפשר היה לצפות שלדבר הזה יהיה תג מחיר גבוה, אבל לא – רק 30 דולרים עולה אחת מחולצות הטי המגניבות בעולם. רק מה, המלאי הראשוני אזל, כך שתצטרכו לחכות כחודש עד לחידושו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully