וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: קרב מסוקים

לכל מי שחלם להיות טייס קרב אבל זה לא הסתדר, יש עכשיו מסוקים בשלט רחוק שיורים אחד על השני

יח"צ - חד פעמי

משחקי מחשב – חלקם הגדול לפחות, מאפשרים לשחקן לברוח מהעולם האמיתי אל מקום שונה מאוד. זה יכול להיות עולם מאוד דומה לשלנו, אבל קשה לעניין את הגיימרים בכותר בו לא קורה שום דבר שהם לא רואים בחיים האמיתיים. זה יכול להתבטא בחוקי העולם כולו, או רק ביכולות של הדמות אותה אנו משחקים. אחד הז'אנרים הותיקים ביותר בתעשייה הזאת הוא משחקי קרבות אוויריים – אחרי הכל, לא כולם כאן טייסי קרב. אבל עכשיו, גם מי שמעולם לא עבר קורס טיס, יכול לחוות קרב אווירי אמיתי. כמעט.

בסך הכל, מדובר בצעצוע - לא גאדג'ט שימושי, אבל אחד שנראה כיפי ממש. בתמורה ל-100 דולרים תוכלו לקבל ערכה עם שני מסוקים קטנים, הנשלטים על ידי שלט רחוק. בניגוד לצעצועי שלט אחרים, כאן המטרה היא לא סתם להטיס, אלא דווקא להלחם. לחיצה על כפתור בשלט תגרום למסוק לירות קרן לייזר (ליייייזר), כשחיווי על פגיעה הוא שהמסוק השני מסתחרר ומתרסק על הרצפה.

למזלם הרב של הקונים, המסוקים האלה בנויים בשביל נפילות כאלה, ולא יישברו אחרי הפסד בקרב. בנוסף, יש כאן נורת לד לקרבות לילה, שלט עם שליטה מלאה והיכולת לפעול 5-7 דקות לאחר זמן טעינה של 15 דקות – זמן מרשים ביותר. מה שכן, אסור להשתמש בהם במקומות פתוחים – רק בדירות או משרדים בהם אין בכלל רוח. ובכל זאת, מדובר באחד מצעצועי הגאדג'טים המגניבים ביותר שראינו.

דף המוצר
http://www.thinkgeek.com/geektoys/rc/93ca/

תודה ל-Slashgear
http://www.slashgear.com/helicopters-that-would-make-dr-evil-proud-077827.php

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully