וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון ברקים

מצאנו שעון מעורר שיעיר אתכם בזמן לעבודה, אבל בלי תופעת לוואי של שנאה יוקדת כלפי האנושות

שעונים מעוררים הם דבר רע, רע מאוד אפילו. כל הקונספט הזה, של הקרבת היקיצה הטבעית למען לוח זמנים צפוף שמוכתב לנו על ידי עבודה, פגישות מוקדם בבוקר או הצורך להוציא את בוחבוט הצב לטיול בגינה – זה פשוט נוראי. מה עוד, שהשעונים המעוררים של ימינו נוטים להיות מעצבנים בכוונה. כך, למשל, ראיתי לא מכבר פרסום של שעון שלא רק מרעיש יותר ממטוס סילון שממריא לידכם, אלא גם מרעיד את המיטה. או, לחלופין, שעון מעורר עם גלאי תנועה שבורח מהיד שלכם ברגע שמנסים לכבות אותו.

הבעיה היא שהאלטרנטיבה היא איחור לדברים שנקבעו בלו"ז, וזה כבר בעייתי, במיוחד אם מאחרים לפגישות עסקים או עבודה. אבל שעון מעורר מעצבן יכול להרוס לכם את הבוקר, אז צריך לבחור אותו בקפידה. לדעתי, גאדג'ט היום שלנו הוא אחד מהשעונים המעוררים הטובים ביותר שראיתי – הוא לא מעצבן (אותי לפחות), ולמרות שלא אשמח להתעורר בעזרתו, זה יפריע לי פחות מלהתעורר בעזרת הטלפון הסלולרי.

מדובר בשעון מעורר שמעיר את האנשים עם צליל של חשמל, תרתי משמע. ספק הכוח של השעון מתחיל, בזמן בו צריך להתעורר, להעביר בשפופרת הזכוכית המחוברת זרם חשמלי. בעזרת פלאי הפיזיקה, הדבר יוצר לא רק אפקטים של ברקים אלא זמזום חשמלי – צליל לא פולשני במיוחד שבכל זאת מעיר. אפקט ההשכמה מוגבר בעזרת האפקטים החזותיים של ברקים בהירים ה"מקפצים" בתוך השפופרת. אז אם אתם לא פוחדים מחשמל, אולי שווה לבזבז כ-60 דולרים על המוצר הזה, כי אין כמו להתעורר בלי שהמחשבה הראשונית תכלול הטלה של הסלולרי דרך החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully