וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים ביטחון סלולרי

יזהר גביש

9.10.2007 / 11:34

מקאפי רוכשת את SafeBoot, המספקת פתרונות בתחום ההצפנה והרשתות הסלולריות תמורת 350 מיליון דולר

ענקית האבטחה מקאפי תרכוש את חברת סייפבוט (SafeBoot) תמורת 350 מיליון דולר בנסיון להרחיב את קו המוצרים שלה לארגונים גדולים, כך הודיעה החברה ביום שני.

לטענת מקאפי, הרכישה של סייפבוט, ספקית תוכנות אבטחה הפועלת בתחום ההצפנה ובקרת גישה, תרחיב את היצע שירותי ניהול הסיכונים אותם מציעה החברה. סייפבוט פועלת בשוק הארגונים הגדולים ובשוק האבטחה של רשתות סלולריות.

סייפבוט, חברה פרטית הפועלת מהולנד, תהיה תוספת משמעותית להיצע המוצרים הנוכחי של החברה, מסרה מקאפי בהודעה רשמית. עוד הוסיפה החברה כי שוק ההגנה על מידע (data protection) נמצא במצב של "תת-חדירה משמעותי".

מקאפי מסרה שבכוונתה לשלב את מוצרי ההצפנה של סייפבוט במוצרים אותם היא מציעה כיום. החברה הוסיפה כי מוצרי ההצפנה עשויים להיות מתאימים לכל מגוון הלקוחות של מקאפי, החל ממשתמשים פרטיים ועד חברות ענק.

"פתרון האבטחה המוביל של סייפבוט נותן מענה לבעיה כאובה עבור לקוחות רבים - ההגנה על מידע אישי וחסוי", אמר בהודעה דייב דה-וולט, נשיא ומנכ"ל מקאפי. "עם הרכישה של סייפבוט, מקאפי הופכת למובילה בשוק ההצפנה הצומח, המוערך כבר היום במיליארד דולר, ותוכל כעת להציע פתרון מקיף להגנה על מידע הכולל את המוצר של סייפבוט, הצפנה מלאה של הדיסק, כל זאת בשילוב עם פתרונות מניעת אובדן המידע (data loss prevention) של מקאפי".

סייפבוט מספקת פתרונות הצפנה ליותר מ-4,200 לקוחות, כולל יותר מ-150 חברות המאכלסות את רשימת 500 החברות הגדולות בעולם ע"פ המגזין פורצ'ן. כ-47% מלקוחותיה נמצאים באירופה, המזה"ת ואסיה, 29% בצפון אמריקה, ו-23% באיזור אסיה-פסיפיק.

חבילת ההגנה של סייפבוט מאפשרת ללקוחות להצפין קבצים בודדים או תיקיות, כמו גם את הדיסק הקשיח כולו.

החברות מעריכות שהרכישה תושלם במהלך הרבעון הרביעי של השנה, בכפוף לאישור של הגורמים הרגולטוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully