וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: נר LED ריחני

דידי חנוך

10.10.2007 / 2:58

לא צריך שתדליקו לי נר, לא לא. כי אפשר פשוט להפעיל בשלט רחוק את נר ה-LED הריחני שיש לנו היום

האמת, נרות בעלי ריחות נוטים לעצבן אותנו. לפני כמה שנים היתה תקופה שבה בכל ארוע בבית היה מי שהחליט שהמטרה המו-שלמת היא אחד הנרות הענקיים האלה שאמורים להפיץ ריח נעים.

אמורים, מכיוון שהריח של חלקם נורא. ואמורים גם מכיוון שמעולם לא הדלקנו אחד מהם. הם יושבים להם על המדפים ומחכים ללהבה שתגאל אותם - ושלא סביר שתגיע אי פעם.

גם נרות LED הם דבר שכבר לא מלהיב אף אחד. הם מעמידים פני נרות באופן לא ממש משכנע, ונותנים בעיקר תחושה של קור. יש בהם משהו מאד מזויף וקצת לא נעים.

אבל כשמשלבים את השניים, התוצאה נראית לנו די מבריקה. במיוחד עם התוספת שתופסת: שלט רחוק. המבנה החלול של הנרות האלה משפר בהרבה את האשליה שמדובר בנר אמיתי, והעובדה שהוא לא נגמר לעולם הופכת את הדלקתו לסיפור הרבה פחות משמעותי מאשר אחיו בעלי הלהבה.

אבל השלט רחוק, כאמור, הוא ההברקה האמיתית. כפי שמציינת זארה רבינוביץ' מ-Shiny Shiny, המחשבה של הדלקה וכיבוי של הדבר הזה כשמארחים מבקרים מהדור שלא ידע את ה-LED היא מחשבה אכזרית אך - אנחנו נאלצים להודות - מלבבת.

אפילו המחיר לא כזה נורא בהתחשב באורך החיים של הנר הפיקטיבי לעומת נרות "אמיתיים". לא שסביר שהיינו מוציאים 39 דולרים על נר מסוג כלשהו, אבל אם מישהו ממש רוצה להביא לנו נר מדובר באופציה די חביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully