וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: VTech LS5145

11.10.2007 / 2:12

טלפון קווי אלחוטי חדש תומך לא רק בשיחות אינטרנט, אלא משמש גם אוזניית Bluetooth בשביל הסלולרי

אחת הבעיות שנובעת מהפיכתם של הטלפונים הסלולריים לקטנים יותר ויותר, היא הקושי במציאתם כשמגיעה שיחה. המצב ברחוב עוד סביר, כי אחרי הכל, אין כל כך הרבה מקומות בהם הטלפון יכול להיות. אבל כשמגיעים הביתה ומניחים את הסלולרי, החיפוש יכול לקחת דקות, אפילו אם הצלצול מנחה אותנו לכיוון הנכון. אחד הפתרונות הוא להשתמש באוזניית Bluetooth, אבל זאת קטנה יותר מהטלפון, ונאבדת בקלות רבה גם אם הבטחתם לעצמכם תמיד לזכור איפה היא.

הפתרון, אותו מספק גאדג'ט היום שלנו, מגיע בדמות LS5145 של חברת VTech - טלפון קווי אלחוטי עם תמיכה ב-Voip. אבל לא סתם טלפון, אלא כזה שיכול לשמש גם בתפקיד אביזר Bluetooth לסלולרי. מעבר לנוחות הטמונה בשימוש בשפופרת אחת לכל צרכי הטלפוניה – שיחות קוויות, שיחות אינטרנט ושיחות סלולר, המכשיר הזה גם מגדיל לפחות ב-100 אחוז את כמות המקומות בהם ניתן לענות לשיחה סלולרית נכנסת, ובכך מקטין את הסיכוי שתפספסו אותה. אם יש לכם טלפון כזה בכל חדר, הבעיה נפתרה כמעט לחלוטין.

מעבר לכך, יש כאן גם משיבון מובנה, יכולת להקליט רינגטונים, מסך צבעוני ותמיכה ב-12 שפופרות שונות המחוברות לאותה יחידת בסיס. כל זה במחיר של 150$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully