וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייגן לא מורשה

ערן גבאי

11.10.2007 / 11:02

משרד התקשורת הורה לבזק להפסיק לספק שירות חייגן ללקוחות עסקיים, לאחר שגילה כי השירות לא מעוגן ברישיון החברה

משרד התקשורת הורה לבזק להפסיק לאלתר לספק שירות שיחות יזומות (שירות חייגן) ללקוחות העסקיים שלה. זאת, לאחר שגילה כי השירות לא מוגדר ברישיון החברה, וכי בזק מספקת אותו שלא על בסיס עלות בתוספת רווח סביר אלא במחיר הנמוך ממחיר התשומות הנדרשות למתחרים - כך נודע ל-TheMarker.

משרד התקשורת גילה זאת לאחר תלונה שהתקבלה בחודש אוגוסט על ידי חברת דיילקום, שהופנתה לממונה על ההגבלים העסקיים ולמשרד התקשורת, בבקשה לחקור ולהורות לחברת בזק להסיר את השירות - שנוגד את רישיונה.

במכתב שהעביר משרד התקשורת לבזק הוא קובע כי "בזק מציעה את השירות בניגוד לתנאי הרישיון, ומהווה לכאורה הפרה של הרישיון". מדובר בשירות שמאפשר לעסקים לשלוח הודעות קוליות באופן יזום למספר רב של לקוחות החברה, באמצעות מערכת אוטומטית ממוחשבת.

דיילקום טוענת כי בזק עוברת על חוק ההגבלים העסקיים ופועלת תוך ניצול לרעה של כוח המונופולין. בעלי חברת דיילקום הם גיא זילכה ושרון פרפורי.

חברת דיילקום היא החברה הוותיקה בארץ למתן שירות של חיוגים יזומים - או טלמרקטינג אוטומטי. החברה קיימת זה כ-7 שנים ומתמחה בהפצת הודעות קוליות לטלפונים באמצעות חיוג יזום. דיילקום פיתחה מערכת טלפוניה להפצת מסרים באמצעות הטלפון, למטרות שווקיות ואינפורמטיוויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully