וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

13.10.2007 / 14:47

האלימות המצועצעת השתלטה על הוידאודרום. באחד המשחקים יש גפיים מעופפות, והשני מגיע עם אקדח מפלסטיק

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. המדור השבוע מלא בנוסטלגיה - רק זיכיון אחד חדש יש כאן, כל השאר הם המשכונים. וגם המשחק ה"חדש", מאוד דומה לסדרה ותיקה ומוערכת.

Soldier of Fortune: Payback

סדרת משחקי Soldier of Fortune הייתה, מאז ומתמיד, עוף מוזר בעולם משחקי ה-FPS. היא לא פנתה לגיימרים בעזרת העלילה – זאת תמיד הייתה פשוטה ובנאלית, וגם המשחקיות עצמה הייתה שגרתית למדי. הדבר הייחודי ב-SoF זו מערכת הנזק של המשחק – אחת מהמערכות הפחות ריאליסטיות ויותר מדממות אי פעם.

זכור לי שכשהמשחק הראשון בסדרה יצא, הדגש בפרסומו הושם על המספר הגבוה של אזורי הפגיעה אצל האויבים. פגיעה בכל אחד מהאזורים האלה גרמה לסוג שונה של נזק. במשחק השני גדל מספר האזורים, ואילו במשחק החדש – Soldier of Fortune: Payback, זה מגיע לרמות חדשות של א-ריאליזם. כפי שאפשר לראות בקדימון הזה, כמו גם בקדימונים שהיו לפניו, האויבים פשוט מתפרקים לחתיכות קטנות אחרי פגיעה. זה מטריד למדי, ועם זאת כל כך לא סביר עד שאי אפשר לחשוב כאילו המשחק הזה מציאותי ברמה כלשהי. האם הוא יהיה כיפי? את זה נגע בנובמבר, כשהוא יגיע לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.

Jack keane

ז'אנר הקווסטים לא מת, הוא פשוט הרבה פחות בולט מבעבר. לפני עשור וקצת, שלטה חברת LucasArts בעולם הזה, ואילו עכשיו מדובר בחברות קטנות יותר שמוציאות כותרים אשר לא זוכים לפרסום מאסיבי. עם זאת, לעיתים מדובר במשחקים מאוד מוצלחים. יש סיכוי ש-Jack Keane, משחק חדש מחברת Deck 13 (היוצרת של Ankh), יהיה אחד מהם.

על פניו מדובר במשחק ששואב הרבה מאוד מסדרת Monkey Island. גיבור לא יעיל, אי מסתורי, נבל מרושע ובחורה חמודה – כל אלה אלמנטים שראינו ב-MI, אבל המשחק הזה צפוי להיות פחות הומוריסטי ויותר מותח. מה עוד, שאנחנו כבר יודעים כי שילוב האלמנטים שהוזכרו לעיל יכול להיות מוצלח, אז בואו נקווה שגם הפעם נקבל הרפתקה טרופית מגניבה. המשחק יגיע למחשב האישי בחודשים הקרובים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Time Crisis 4

סדרת משחקי Time Crisis מוכרת בעיקר מאולמות הארקייד. כמעט בכל אולם כזה בישראל יש גרסה כזאת או אחרת של הכותר הזה, המשתמש באקדח אור ודוושה בשביל השליטה. מערכת השליטה במשחקים האלה על הקונסולות לא כל כך שונה – יש אקדח אור וכפתור במקום דוושה, אבל המשחקיות נשארת זהה. השחקן מתקדם מאזור לאזור כמעט בלי היכולת לשלוט בתנועה שלו, וכל מה שנשאר לו לעשות זה לירות באויביו בשביל לשרוד.

Time Crisis 4, שאת הקדמיון שלו תוכלו לראות כאן, קצת שונה. כשיצא לפני שנה לאולמות הארקייד, הוא השתמש באקדחים שונים, השואבים מספר תכונות מקונסולת ה-Wii של נינטנדו. המשחק מזהה לא רק את הכיוון אליו האקדח מכוון, אלא גם את תנועתו, כך שהשחקן מקבל את היכולת לסובב את הדמות. בעוד כחודש, יגיע המשחק החדש – ואיתו גם אקדח חדש בשם GunCon3 לפלייסטיישן 3, ובינתיים אתם מוזמנים לראות את הקדימון ולצחוק מכמות הפאתוס שיש בו.

Team Fortress 2

חברת Valve ממשיכה בסדרת סרטוני ההיכרות עם הדמויות של Team Fortress 2 – משחק מרובה משתתפים חדש שנכלל בחבילת ה-Orange Box, יחד עם הפרק השני של האף-לייף 2 ופורטל. בעבר כבר פגשנו כמה מהדמויות הססגוניות שמסמלות את התפקידים במשחק, ועכשיו הגיע הזמן להכיר גם את האיש ההנדסה הקרבית.

האירי שחום העור הזה הרבה פחות הומוריסטי משאר הדמויות שפגשנו, אבל זו לא סיבה לוותר על הסרטון. עדיין מדובר במפגש היכרות שהינו חובה לכל חובבי המשחק הזה, ולכל מי שרוצה הדגמה של כלי הנשק אותם קיבל האיש. אחרי שתראו את הסרטון, אולי תרצו גם לשחק בכותר עצמו, שכבר זמין לקנייה דרך מערכת ה-Steam, ויגיע בקרוב גם לחנויות, בגרסאות של המחשב האישי והאקס-בוקס 360. גרסת הפלייסטיישן 3 מאחרת, אבל תגיע גם היא בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully