וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום חויבה לפצות לקוח

בר חיון

14.10.2007 / 17:43

תשלם 5,400 שקל שיכסו את עלות מכשירים פגומים שסיפקה לו והופיעו בהם תקלות חוזרות

חברת חויבה להשיב ללקוח את הסכום ששילם בגין מכשירים שהתגלו בהם תקלות, סכום העומד על כ-5400 שקל, כך קבע בית המשפט לתביעות קטנות בנתניה. השופטת יעל קלוגמן תיארה את חוויותיו של הלקוח בסלקום כ"מסכת תלאות" וטוענת כי לפי כתב ההגנה, "מתקבל הרושם כי סלקום סבורה שאין עליה כל חובה לספק ללקוח - בתמורה לכספו - מכשירים תקינים, שמבצעים את כל הפונקציות אשר בפרסומיה ומספקים ללקוח את שיועדו לספק לו, וזאת באופן שוטף ורציף וללא תקלות".

הלקוח רכש באוגוסט 2006 שני מכשירים חדשים מסלקום מדגם נוקיה 6280. במסגרת המבצע, קיבל שני מכשירים נוספים ללא חיוב בעלותם כנגד התחייבות לתקופה של 36 חודשים. במענה לתלונות הלקוח בנוגע לתקלות חוזרות ונשנות, החליפה סלקום, מספר פעמים, את המכשירים שברשותו, הציעה לו גירסה מעודכנת ועוד.

סלקום הדגישה בכתב ההגנה, כי השירות שנתנה לתובע היה מצוין, וכי בכל פעם שפנה בתלונה על תקלה באחד המכשירים, היא הציעה לו פתרון. קלוגמן מציינת כי סלקום אף התגאתה בכך, שעל מנת לרצות את התובע, וכמחווה שירותית, היא הציעה לו אפילו "הטבה" בדמות שובר זוגי לקפה ומאפה. קלוגמן לא קיבלה טענות אלה של סלקום וטוענת כי יש בהן "עלבון לאינטיליגנציה ולעג לרש".

כיום, נאלץ הלקוח להגיע באופן קבוע ישירות למעבדה של סלקום בתדירות של אחת לחודש בערך: "אני קשור בחוזה ל-36 חודשים, ואם אפסיק אותו אשלם קנס על פי החוזה. לכן אין לי ברירה, ואני נאלץ להזדקק לשירותי המעבדה כדי לטפל בתקלות החוזרות ונשנות במכשירים שברשותי".

כנגד הסכום שחייבה השופטת את סלקום להחזיר ללקוח, ישיב התובע לסלקום את ארבעת המכשירים שקיבל במסגרת העסקה. בנוסף, חויבה סלקום בעבור הוצאות המשפט בסך 1,000 שקל.

מחברת סלקום נמסר בתגובה: "מדובר באחד ממכשירי הדגל של חברת נוקיה, יצרנית הסלולר המובילה בעולם. למרות שהמכשירים הינם של נוקיה, עשתה סלקום כל שביכולתה לתקנם ואף להחליפם במכשירים מדגמים מתקדמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully