וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך רכישות עובדות?

TheMarker

15.10.2007 / 13:13

ערוץ דיסקברי רכש את אתר הידע HowStuffWorks ב-250 מיליון דולר

דיסקברי קומיוניקיישנס, הבעלים של ערוץ הכבלים דיסקברי וערוץ אנימל פלאנט, רכשה את אתר התוכן HowStuffWorks.com ב-250 מיליון דולר. זוהי הרכישה הגדולה ביותר של דיסקברי בתחום האינטרנט עד כה. HowStuffWorks הוא אתר ידע, המספק תשובות לשאלות "איך דברים פועלים".

ConsumerGuide.comאתר HSW ישמש את דיסקברי, לדבריה, כפלטפורמה אינטרנטית להפצת תוכן וידיאו מתוצרת הערוצים שלה. לדיסקברי ספרייה של 100 אלף שעות של סרטים תעודיים. כחלק מהרכישה, תקבל דיסקברי מסד נתונים של מפות שבבעלות HowStuffWorks, ואת אתר ConsumerGuide.com, והיא מתכוונת לשלב את התוכן של HSW בתוכניותיה בטלוויזיה בעתיד.

אתר HSW הוקם ב-1998 על ידי פרופסור מרשל בריין, שמכר אותו ב-2002 לחברת קונווקס. HSW ביצע מספר גיוסים בשנתיים האחרונות, כולל 75 מיליון דולר בסיבוב הגיוס האחרון שלו.

בין המשקיעים ב-HSW נמצא המיליארדר קרל אייקאן, שעלה לכותרות בימים האחרונים בשל מעורבותו באפשרות לפיצול מוטורולה ומכירתה של חברת ביוג'ן אידק.

HSW עדיין לא הגיע לרווחיות, אולם הוא משרת 3.8 מיליון מבקרים שונים בחודש - לפי נתוני קומסקור מדיה מטריקס - ו-11 מיליון משתמשים בסך הכל ברחבי העולם, לדברי החברה עצמה.

דיסקוורי היא חברה פרטית בבעלותו של איל המדיה ג'ון מאלון וחברת אדוונס /ניוהאוס קומיוניקיישנס. מנכ"ל החברה הוא דיוויד זאסלאב, שהתמנה לתפקידו השנה וביצע ארגון מחדש בחברה, כולל סגירת חנויות קמעוניות וקיצוץ 20% מכח האדם.

הרכישה של HSW מצטרפת לשרשרת של עסקות, בהן רוכשות חברות מדיה מבוססות את דרכן אל האינטרנט. לדיסקברי יש אתרים משלה, אולם הם לא מושכים גולשים רבים. מנכ"ל החברה הודה כי החברה מפגרת אחרי המתחרות בתחום הדיגיטלי.

באתר HSW ניתן למצוא היום תשובות לשאלות כמו:
איך פועלת רכבת הרים
איך פועלות צוללות
איך פועל המוח
איך פועלים כרישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully