וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים חדשים בשוק הטלפוניה

ערן גבאי

15.10.2007 / 14:16

משרד התקשורת יספק רישיונות נוספים לניסוי שיווקי בתחום הטלפוניה על גבי האינטרנט למפעילים חדשים

מנכ"ל משרד התקשורת, מרדכי מרדכי, החליט לאפשר אספקת רישיונות לניסוי שיווקי בתחום התקשורת הנייחת - שירות VOB - טלפוניה באמצעות רשת גישה רחבת פס, למפעילים שירצו בכך.

על פי הקביעה, עד ה-1 בינואר 2008, תתאפשר הגשת בקשות לעריכת ניסוי שיווקי לשירות VoB, כהיערכות לקראת אספקת שירות VoB מסחרי במסגרת רישיון כללי ייחודי.

משרד התקשורת העניק רישיון לניסוי שיווקי שכזה לחברת לטרון, שהוקמה על ידי שלושה יוצאי בזק, בהובלת גידי קדוסי, לשעבר סמנכ"ל משאבי ארגון בבזק, עידו שרון לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק ואמיר בן-אשר לשעבר מנהל אגף תכנון בבזק.

הרישיון שקיבלה החברה מוגבל לתקופה של שנה ולמספר של אלפי משתתפי ניסוי בלבד, ללא חיוב בפריסה גיאוגרפית. הרישיון שקיבלה כעת לטרון מצטרף לרישיון קודם שהיא קיבלה לאספקת שירותי גישה לאינטרנט.

בלטרון טלקום מציינים כי במסגרת הניסוי, תשווק החברה את שירותיה ל-8,500 לקוחות, ובכך תצטרף לחברת קווי זהב, המפעילה היחידה עד כה בתחום זה.

לטרון טלקום הוקמה לפני כשנה במטרה להתחרות בשוק התקשורת הישראלי במודל של מפעיל וירטואלי, הפועל על גבי תשתית של מפעיל קיים.

בכוונת החברה לספק שירותי גישה לאינטרנט (ISP), שירותי טלפוניה פנים-ארציים ולבסס את עצמה בהמשך כשחקן טריפל פליי המספק גם שירותי תוכן וטלוויזיה על גבי רשת IP.

קדוסי, מנכ"ל לטרון, אומר כי "על אף ששוק התקשורת הישראלי מורכב משלוש קבוצות תקשורת ענקיות ולכאורה, רמת התחרות גבוהה, אני סבור כי יש מקום לשחקנים חדשים. לחברות חדשות ויצירתיות יכולות להציע ללקוחותיהן שירותים חדשניים, מחיר נח ורמת שירות גבוהה".

קדוסי הוסיף כי "לטרון בוחנת תחומים נוספים כמו IPTV ו-MVNO ובכוונתנו להרחיב את סל השירותים שלנו, באופן עצמאי ובדרך של שיתופי פעולה ולהוות אלטרנטיווה נוספת ומעניינת לצרכני התקשורת בישראל".

"המדיניות הנוכחית של הרגולטור מעודדת תחרות. יש לברך על כך ולקוות שמשרד התקשורת ימשיך ויעודד בכניסת שחקנים חדשים לשוק", אמר קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully