וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סוללת מים

16.10.2007 / 2:45

בסמסונג פיתחו סוללה לסלולריים שמספקת חשמל על ידי הפקת מימן ממים רגילים. האם זהו סופם של המטענים?

נמאס, נמאס כבר ממטענים. מטעני נגנים, מטעני לפטופים, מטעני מצלמות ומעל לכל – מטעני סלולר, הם מהמוצרים הנלווים המעצבנים ביותר בעולם. טרם ראיתי מטען ייעודי שנראה טוב, והכבלים שלהם – הו, הכבלים המעצבנים. סליחה, אני קצת עצבני, איבדתי את המטען של אחד מנגני המוזיקה שלי, והוא לא מהסטנדרטיים האלה שקונים בכל חנות.

אבל בואו ונגיע לגאדג'ט היום שלנו, שקשור באופן ישיר לכעס שלי. חברת סמסונג היא אחת מיצרניות הסלולר הגדולות בעולם, ובשביל להשיג נתח שוק גבוה יותר – אין מנוס מלהתחדש כל הזמן. החידוש האחרון עליו הודיעה החברה אמנם ייכנס לשימוש לא לפני 2010, אבל מותר להתחיל לחלום כבר עכשיו, כיוון שמדובר לא רק ברעיון אלא גם בדגם עובד. דגם של מה, אתם שואלים? של סוללה לטלפון סלולרי הפועלת על מימן שמופק בעזרת מילוי הסוללה במים רגילים.

בסמוסונג טוענים כי כל מה שהסוללה שלהם צריכה בשביל לפעול זה מים, בניגוד לסוללות דומות שמצריכות מתנול. מילוי אחד של סוללה יספיק ל-10 שעות, כשאחרי כל 20 שעות שימוש, לערך, צריך להחליף גם מחסנית. עם זאת, אנשי סמסונג אומרים שזה רק הדור הראשון, ושהם כבר מתכננים פיתוח של הדור השני, אשר לא יצריך החלפה של שום דבר פרט למים רגילים. זה נשמע מצוין, רק שלא יקראו לדגם הראשון שישתמש בסוללה החדשנית 'הינדנברג' – זה יכול להיות מביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully