וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Wattson

18.10.2007 / 2:37

הגאדג'ט הדקורטיבי הזה יגיד לכם כמה חשמל הבית שלכם צורך בכל רגע נתון, ואפילו יתרגם את הנתון הזה לכסף

עם כל מה שאנחנו שומעים כיום על הצורך לחסוך בחשמל בשביל להפסיק ולבזבז כמות מופרזת של משאבים טבעיים, עדיין לא כולם מוכנים לחסוך. הסיבה לכך היא שהמספרים לא עומדים לנו מול העיניים – אנחנו לא יודעים כמה בדיוק חשמל אנחנו מבזבזים בכל רגע נתון, ולכן השארת הטלוויזיה דלוקה גם כשלא צריך – לא מפריעה לנו. נכון, אפשר ללכת לבדוק מה אומר המונה בארון החשמל, אבל זה בדרך כלל רחוק מדי וחשוך מדי, אז למה שנטרח. הגאדג'ט שלנו היום יכול לשנות את כל זה בשבילכם.

קוראים לו Wattson, והוא יספר לכם כמה חשמל אתם מבזבזים בכל רגע נתון. המכשיר הזה מורכב משתי יחידות – הראשונה מתחברת בין מונה החשמל לבין קופסת הנתיכים (בלי צורך בהתערבות של חשמלאי, בדרך כלל), ואילו השנייה. היא אביזר קטן ויפהפה דמוי שולחן. על הצד העליון שלו, תוכלו למצוא מסך שיוכל להגיד לכם כמה חשמל אתם מבזבזים בכל רגע נתון, ואפילו לתרגם את זה לדולרים או אירו. על הצד התחתון של המכשיר, יש ארבע מנורות LED שמשנות את צבען על פי רמת בזבוז החשמל, מכחול לאדום.

למי שמתכוון לצעוק חמאס-חמאס, על עצם העובדה שהמכשיר הזה בעצמו גוזל לנו חשמל, נספר כי צריכת החשמל שלו היא 5 ווט בשעה, ואילו התזכורת אותה הוא ישים לכם מול העיניים יכולה לחסוך לכם הרבה יותר. בנוסף, הוא גם יכול לעזור אם אתם רוצים לראות כמה צורכים מכשירים אחרים בבית שלכם בלי להיעזר במדבקה שלא תמיד קיימת, וגם כשכן – לא תמיד אומרת דברים נכונים. רק חבל שמחירו גבוה מאוד, כ-125 פאונד, וזה לא סכום שתחזירו מהר דרך חסכון בחשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully