וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

20.10.2007 / 6:10

סטריט פייטר וקומנדו ביוני חוזרים מהמתים בזמן שפרו אבולושן הופך למשחק אסטרטגיה בזמן אמת. הביזר חוגג

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. המדור השבוע משלב תחיית מתים עם בגדי ים, כלבים ענקיים עם יצורים צהובים ומשחק כדורגל שהופך למשחק אסטרטגיה. יותר מוזר מזה לא יהיה, לפחות עד סוף השבוע הבא.

Smackdown vs. Raw 2008

קונסולת ה-Wii של נינטנדו מביאה לחיינו אפשרויות חדשות בכל הקשור למשחקים אקטיביים, בהם אנחנו שולטים בבן אדם אחד. גלאי התנועה של הבקר שלה מאפשרים לנו להחזיק את שני החלקים שלו בשתי הידיים ולדמות תנועות אמיתיות. במקרה של WWE Smackdown vs. Raw 2008 זה אומר ללכת מכות בצורה וירטואלית.

אנשי חברת THQ אשר מפיצה את המשחק, החליטו להראות לנו את זה בעזרת קדימון בו שתי בחורות בבגדי ים משתמשות בבקרי ה-Wii בשביל ללכת מכות על הזירה הוירטואלית. ממה שרואים, הן מאוד נהנות מזה. ומה שטוב לבחורות בבגד ים, טוב גם לאנשים שמושפעים מהפרסומות האלה, כנראה. בואו לראות את הקדימון בשביל להבין מה קורה בתוך, אממממ, המשחק. כן, המשחק, זה מה שמעניין כאן. ואם אחר כך בא לכם לקנות אותו, הוא יגיע לכל קונסולה אפשרית ב-9 בנובמבר. שחקני המחשב האישי לא צריכים להרגיש מקופחים, הם יקבלו את Crysis באותה התקופה.

Bionic Commando

אם אתם גיימרים צעירים לא רק בנפש אלא גם בגוף, השם Bionic Commando כנראה לא אומר לכם כלום. אם, לעומת זאת, שיחקתם בצעירותכם בקונסולת ה-NES של נינטנדו, אתם אולי זוכרים את סדרת המשחקים בעלת השם הזה, בה היה גיבור עם יד ביונית, שנלחם באויבים מרושעים.

אז כן, הקומנדו הביוני חוזר, והוא מעוצבן. נייתן ספנסר הוא סוכן ממשלתי שהופלל והורשע בפשעים חמורים, ואמור להיות מוצא להורג. אך אמור, כפי שיודע כל מי ששירת בצה"ל, הוא שם של דג (לא, באמת, אתם יכולים לבדוק), ולפני שמספיקים להרוג את ספנסר – פצצה חדשנית הורגת חלק גדול מתושבי העיר בה הכל מתרחש. עכשיו הוא חופשי, תר את רחובות העיר הגדולה בנסיון להגן עליה מפני טרוריסטים מרושעים שמשתמשים בפצצה בשביל להשתלט על העולם, או משהו. נשמע מרתק, ונשאר לראות אם זה גם ייראה מרתק כשיגיע למחשב האישי, הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360 בתאריך לא ידוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Pro Evolution 2008 Wii

סדרת משחקי Pro Evolution סחפה את השוק משחקי הכדורגל בארץ, וגם בעולם, בזכות רמת ריאליזם ועומק משחק שלא נראו עד שהופיעה. היא אפילו הלחיצה את חברת EA, שהבינה כי חייבים לשפר את פיפ"א לפני שכל הקהל בורח. אבל מה שבטוח, זה של-PES יש מוניטין.

לכן מעניין יהיה לראות איך ייראה המשחק החדש בסדרה – PES 2008, על גבי קונסולת הווי. בקונאמי לא יכולים להרשות לעצמם משחק רע עם שם מחייב שכזה, ועל פי הקדימון אותו תוכלו לראות כאן – "רע" זו לא המלה הנכונה בשביל לתאר את הגרסה הזאת.

המלה הנכונה, אם תהיתם, היא "מרתק". אל תבינו אותי לא נכון, אני מכיר באפשרות שזה עלול להיות כשלון גדול, אבל ההדגמה מציגה לנו עומק משחק מדהים. לא עוד שליטה באחד – או מקסימום 2 שחקנים – מעכשיו אפשר לשלוט בו זמנית בכל מי שנראה על המגרש. כאמור, נשאר רק לראות איך זה ייראה בסופו של דבר. אבל לא נשאר לנו הרבה זמן לחכות – המשחק מגיע לווי, כמו גם לכל שאר הפלטפורמות, ב-26 באוקטובר השנה.

Sam & Max: Ice Station Santa

סם ומקס סיימו לפני מספר חודשים את העונה הראשונה שלהם בתור משחק מחשב אפיזודי. 6 פרקים יצאו, ורובם קיבלו ביקורות טובות עד מצויינות. עכשיו לאחר חופשת קיץ, הם חוזרים בעונה השנייה, וכבר ניתן לראות את הקדימון לפרק הראשון בסדרה – Ice Station Santa.

אם תמיד חשבתם שתחת מסווה הנחמדות עושה סנטה קלאוס דברים איומים ונוראיים, זה הסיפור לו חיכיתם. האיש הנוראי והעוזרים הפסיאודו-נחמדים שלו מגיעים בשביל לזרוע הרס, והיחידים שיכולים לעצור אותם הם כלב ענקי וארנב היפראקטיבי. הכל, כמובן, בסגנון משחקי הרפתקה ועם הרבה הומור. המשחק יגיע בתחילת נובמבר למחשב האישי.

Street Fighter IV

אחד ממשחקי המכות הראשונים בהם שיחקתי, אי אז בתחילת שנות ה-90 באוקראינה המושלגת, היה Street Fighter II. אני לא בטוח כמה כסף בזבזתי על מכונת הארקייד המדהימה ההיא, אבל העובדה היא שעד היום אני זוכר הרבה מאוד מהדמויות וחלק מהמהלכים המיוחדים שהיו במשחק. הרבה שנים עברו מאז, הופק סרט נוראי (באמת, נוראי, אל תראו) ויצאו הרבה כותרי המשך, אבל הכוכב של הסדרה דעך בשנים האחרונות

כל זה ישתנה מתישהו בסוף השנה הבאה, כש-Street Fighter IV יגיע . מעבר לקדימון אותו תוכלו לראות כאן, אנחנו לא יודעים שום דבר על המשחק הזה – הוא לא הוכרז לאף פלטפורמה, וגם לא ידוע אילו מהדמויות תהיינה בו (יאללה זאנגייב!), אבל כבר עכשיו אפשר להתחיל ולפתח ציפיות גבוהות – בלתי ריאליסטיות, כמעט.

The Simpsons Game

עשרה ימים נותרו עד להשקתו של משחק ה'סימפסונים' החדש. המשפחה הכי צהובה אי פעם הגיעה כבר הרבה פעמים למסכי המחשב והקונסולות, אבל הפעם אנחנו אמורים לקבל הפקה חסרת תקדים שלא סתם משתמשת בדמויות הסדרה אלא גם בכותביה. החשש היחיד הוא שחברת EA תנסה להוציא מוצר לא מוגמר לשוק בשביל לעמוד בתאריכי היעד, מתוך ידיעה שכל משחק סימפסונים ימכור המון עותקים.

אבל למה להיות פסימיים – השמיים כחולים, השמש חמימה, הדמו שיצא למשחק היה אחלה והקדימון אותו תוכלו לראות כאן ממש משעשע. כל שלב במשחק הזה הוא פארודיה על כותר מפורסם, החל מ-Medal of Honor (או, בגרסת משפחת סימפסון – Medal of Homer), ועד ל-Shadow of the Colossus. בקדימון הנוכחי אנחנו רואים את שלב ה-Neverquest, ואתם יכולים לנחש על מה הפרודיה כאן. אז כן, נתראה בעוד מספר ימים כמעט על כל קונסולה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully