וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Acme LPG370TS

21.10.2007 / 1:23

המספר המוזר אותו אתם רואים בשמו של גאדג'ט היום הוא הדגם של אחד המחשבים הניידים החזקים ביותר בשוק

מחשב נייד הוא, מטבעו, מוצר אותו ניתן לנייד בקלות. אפשר אפילו לומר כי הוא מיועד להיות מוזז ממקום למקום. אז כשאומרים לאנשים את צמד המילים הזה, הם חושבים על משהו קטן – הרבה יותר קטן ממחשב רגיל, שיכול לשמש תחליף בזמן נסיעות או כשהמחשב הגדול והנייח לא זמין.

אבל אם אתם עוקבים אחר שוק הניידים, רבים הם הסיכויים שראיתם גם מפלצות עם מסך בגודל 17 אינץ', ולחברת Dell יש אפילו מחשב נייד עם מסך בגודל 20' – קופסה ענקית וכבדה. אבל היי, כל עוד זה מותאם לתזוזה תמידית ולא מצריך הרכבה ארוכה, זה אכן נייד. על זה בדיוק סמכו אנשי חברת Acme Portable Machines, כשהכריזו על ה-LPG370TS שלהם – מחשב נייד, במובן הכי רחב של המלה הזאת.

נתחיל מכך שיש למחשב הזה, שנפתח מתוך מזוודה, 3 מסכי LCD. מעבר לכך, אפשר למצוא בו גם מעבד מרובע-ליבה Core 2 Quad Q6600 במהירות 2.4 גיגההרץ. לא מספיק? קבלו גם שני גיגהבייט זכרון, ושני כרטיסי מסך GeForce 8800GTX שמוצמדים בעזרת חיבור SLI. כן, יש גם פורטים קבועים, ק של 650 ווט ואפילו מקלדת נשלפת ספ.

אני לא חושב שמישהו חושב שהדבר הזה יכול לרוץ על סוללה נטענת, וגם המשקל שלו בטח יהיה אימתני, אבל זאת לא הנקודה, וגם לא המטרה. המחשב הזה הוא תחנת גיימינג ועבודה אימתנית שמגיעה בתוך אריזה אחת אותה קל מאוד לפרוס ולקפל. אם יש לכם מספיק כסף לדבר הזה (אנחנו עדיין לא יודעים כמה הוא עולה, אבל אני מנחש ש"המון" זה במקרה הטוב), תוכלו לא רק להרשים כל אחד במסיבת הרשת ההמונית ההבאה, אלא גם לערוך סרטי וידאו מקצועיים בכל מקום ואפילו להריץ חלונות 'ויסטה' עם כל הפיצ'פקעס הגרפים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully