וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Yamaha BODiBEAT

23.10.2007 / 1:25

נגן מוזיקה חדש מבית יאמהה לא רק עוקב אחר האימון הגופני, אלא גם מתאים את רשימת ההשמעה לקצב הפעילות

חברת Yamaha היא אחת מאותן חברות ענק יפניות שמייצרות מגוון רחב מאוד של מוצרים, החל מרמקולים ועד לאופנועים וסירות. עם זאת, העסק הכי ותיק של החברה – כזה שממנו היא החלה ב-1887, הוא מוזיקה. אז היו אלה פסנתרים ואורגנים. גם גאדג'ט היום שלנו מגיע מחטיבת המוזיקה של הקונגלומרט הזה, אבל הפעם מדובר כבר במשהו שמתאים למאה ה-21

יאמהה, מסתבר, החליטה להוציא לשוק נגן MP3 חדש. בשוק שלנו, שמוצף בנגני מוזיקה ניידים, הם היו צריכים למצוא איזושהי נישה בשביל לייחד את המוצר שלהם, ואת הנישה הזאת הם מצאו בדמות כושר מוזיקלי. הרבה מאוד אנשים שומעים מוזיקה בזמן עשיית כושר, אז למה לא לנצל את זה?

הנגן החדש של החברה – BODiBEAT שמו, מתהדר לא רק בשם מטומטם מאוד, אלא גם בשלל סוגי מידע ספורטיבי. באמצעות מד דופק שמחובר לאחת האוזניים של המשתשמש ומד צעדים מובנה, יכול המכשיר הזה להגיד לכם לא רק באיזה קצב הלב שלכם עובד, אלא גם מה המרחק שעברתם מאז תחילת האימון, ובאיזו מהירות.

אבל זה לא מה שהביא את ה-BODiBEAT אלינו למדור. חוץ מלמסור לכם מידע על האימון הגופני שלכם, המכשיר גם מתאים את רשימת ההשמעה לקצב בו אתם מתאמנים. בעזרת ניתוח של כל השירים הנמצאים על הכונן, הוא יכול להתאים מוזיקה בדיוק לקצב האימון שלכם, ובכך בעצם לסנכרן את המוזיקה אתכם. אם הלכתם ואז התחלתם לרוץ, המכשיר יעביר את השיר אוטומטית לרצועה שמתאימה יותר לריצה מאשר להליכה. המכשיר אמנם לא מתאפיין בזכרון רב – על פי המידע באתר היצרן ניתן לשים עליו כ-100 שירים שהינם כנראה כ-512 מגהבייט של מידע. אבל זה מספיק בשביל אימון. והמחיר? הוא מאוד גבוה, כ-300 דולרים. מצד שני, אפשר לטעון כי מדובר פחות בנגן מוזיקה ויותר בכלי עזר לאימוני כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully