וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: צוללות מלחמת הכוכבים

24.10.2007 / 2:16

גרסה אלקטרונית חדשה למשחק הצוללות משתמשת בדמויות מלחמת הכוכבים, ומצליחה להלהיב אותנו עד מאוד

אנחנו, אנשי המדור הזה, חנונים. אנחנו יודעים שאנחנו חנונים. וגם אתם יודעים את זה. אנחנו יודעים שאתם יודעים. כולם יודעים. אין מה להתבייש בזה - החנוניות בימינו פותחת דלתות ויוצרת מעגלים חברתיים נרחבים ומעניינים. מאידך, היא גם מאפשרת לנו להתלהב ממוצרים חנוניים סטריאוטיפיים בלי להרגיש רגשות אשם כלשהם. אחד מאלה הוא גאדג'ט היום שלנו להיום.

חברת Hammacher Schlemmer הוזכרה במדור הזה מספר פעמים, בזכות היותם בית חם למוצרים מוזרים ומעניינים. מה שאנחנו מקבלים מהם הפעם היא גרסה אלקטרונית למשחק הותיק 'צוללות'. אם גדלתם ברוסיה, אתם מכירים את המשחק בשם 'מורסקוי בוי'. אני סתם אומר, כי ניסיתי למצוא עכשיו במשך 10 דקות את השם העברי, עד שנאלצתי לשאול מישהו. אז כן, מדובר בגרסה אלקטרונית, שכוללת אפקטים קוליים, ארבעה מצבים למשחק שכוללים גם קרב נגד המכונה ולא רק נגד אנשים אחרים, כמו גם אריזה קשיחה. אבל זה לא הקטע המגניב, מה שבאמת הופך את המוצר הזה למיוחד הוא המיתוג.

הגאדג'ט הזה ממותג כאביזר 'מלחמת הכוכבים', וזו כבר סיבה לחגיגה. זה מתחיל מהלוגו על האריזה, ממשיך דרך כלי משחק שלקוחים מהסרטים ונגמר בעובדה כי האפקטים הקוליים לקוחים גם הם מעולם ה-Star Wars. ואנחנו, כפי שכבר הבנתם, אוהבים את עולם מלחמת הכוכבים. מה שכן, הצעצוע הזה יקר מאוד – כ-60 דולרים מחירו. האם שווה לקנות אותו במחיר הזה? תגידו אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully