וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Sleeptracker Pro

25.10.2007 / 8:26

השעון המשודרג של Sleeptracker יספר לכם על הרגלי השינה שלכם ויעיר אתכם בעדינות

לפני שנתיים בערך כתבנו כאן על Sleeptracker, שעון שעוקב אחר מחזורי השינה שלכם ומעיר אתכם כשהשינה שלכם קלה יחסית והיקיצה פחות טראומטית.

זה היה נחמד מאד בזמנו, אבל כנראה שהיצרנים ידעו שאם הם רוצים שנזכיר אותם שוב כדאי שיכניסו לשעון שלהם יכולות מעט מתקדמות יותר. אז הם עשו את זה, והכריזו על SleepTracker Pro, גירסה שעושה את כל מה שהשעון הקודם עשה ומוסיפה לו כמה תכונות שעשויות להפוך אותו למכשיר בעל ערך אמיתי בעבור כמה מאיתנו.

השעון החדש מתחבר למחשב באמצעות USB, ומעלה את נתוני השינה שלכם (עד 12 שעות מעקב בכל פעם, כך שצריך לחבר אותו באופן יומי כדי לקבל נתונים משמעותיים). במחשב תוכלו להתקין את התוכנה המצורפת ולהוסיף לה נתונים כמו מתי אכלתם ארוחת ערב ואיפה ישנתם. כך תוכלו לקבל תמונת מצב לאורך זמן של השינה שלכם והגורמים לאיכותה.

קשה לומר שהשעון הזה מתפקד בתור מעבדת שינה, אבל אין ספק שהשימוש בו נוח יותר מהליכה למעבדה וניסיון לישון בכל מיני שעות כשהגוף שלכם מחובר לאינספור חיישנים (חברים של וואלה! מחשבים עברו את זה. לא נעים).

למי שלא ישן מי יודע מה, ומתקשה להתעורר, השעון הזה גם יספק יקיצה קלה וגם עשוי לעזור במציאת הסיבות לשינה הרעועה. זה בהחלט מספיק כדי לשים אותו אצלנו במדור, גם אם 180 דולרים זה מחיר מעט מוגזם לשלם על שעון די מכוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully