וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

26.10.2007 / 1:57

האנשים מאחורי זיכרון הקריסטל רוצים שנאמין שהוא יביא מזל טוב. אנחנו חושבים שהוא יביא חורים במכנסיים

באמת שאנחנו לא פוסלים על פניו כל דבר שמריח מ"ניו אייג'". אנחנו רוצים לשמור על ראש פתוח ולקבל את חברינו הרוחניים מאיתנו. אבל רבאק! להדביק כמה קריסטלים בסופרגלו לדיסקונקי ולטעון שזה יביא מזל טוב? זה לא רוחני, זה יזם שמחפש אחר פראיירים.

בארצות הברית ניתן כיום להשיג גיגה של זיכרון פלאש USB בסביבות ה-5 דולר. האנשים מאחורי המוצר שיש לנו השבוע עולה 30 דולר. ההפרש במחיר מכסה חתיכת קוורץ בכמה דולרים ודבק. נפלא.

אבל השיקול הכלכלי הוא לא הדבר היחיד שהופך את הקריסטל USB למוצר נוראי. אוה, לא. יש גם את העניין הקטן ששמו ניידות. דיסקונקי אמור להיכנס לכיס. זה המיקום הטבעי שלו כשהוא לא מתחבר למחשב זה או אחר ומשמש לתעבורת נתונים. שימו את הדבר הבולט הזה בכיס שלכם, וצפויים לכם קרעים בכיסים. וזה מוצר שאמור להביא מזל טוב?

כל אלה לבדם היו מספיקים כדי להכניס את המוצר הזה למדור השבועי שלנו. אבל מה שבאמת שם את הקריסטל USB בראש מצעד המוצרים הגרועים שנתקלנו בהם לאחרונה הוא העובדה המצערת שמדובר במוצר מכוער לאללה. ההדבקה נראית זולה, והקוורץ נראה גבשושי.

אז מה יש לנו כאן? ניסיון להוציא את הלקוחות פראיירים? כן. תמחור בלתי סביר? בהחלט. מוצר מכוער? בפירוש. ומסקנה אחת? כן. זה בהחלט הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully