וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

27.10.2007 / 13:34

זהירות, השבוע בוידאודרום יש טריילר לא אלים. אתם עוד עלולים לחשוב שמשחקי מחשב לא גורמים לאלימות

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. הפעם אנחנו חייבים לבקש מכם סליחה. אנחנו לא יודעים איך זה קרה, אבל משחק לא-אלים-בעליל הגיע למדור. לפחות הצלחנו לאזן אותו עם האלימות של Manhunt 2.

Sim City Societies

סדרת הסימולטורים Sim City, בה השחקן הוא דמות אלוהית שבונה עיר ושולטת בה, קיימת כבר 18 שנה – תקופה מרשימה לכל הדעות. בזמן הזה התפתחה הסדרה, הפכה למסובכת יותר ומתוחכמת יותר, הוסיפה אלמנטים רבים לבנייה וניהול, אך כמעט ולא התחדשה יותר מדי. הכותר החדש בסדרה – Sim City Societies, מבטיח לשנות את כל זה.

הפעם אנחנו לא באמת בונים עיר שלמה– לא ניתן לקבוע אזורים ולעשות מיקרו-ניהול של בניה ותפעול. במקום זה, אנחנו צריכים לקבוע את האופי של העיר, בעזרת בניה של מבנים מיוחדים והחלטה על מיקוד חברתי. הקדימון שלפניכם, למשל, מציג עיר טכנולוגית מתקדמת, עם רובוטים ומבנים עתידניים. וכל זה, בלי אלימות!

Darkness Within

רק פתחתי את הפה בשבוע שעבר על כך שהקווסטים אולי עושים קאמבק, וכבר קיבלנו קדימון חדש ומסקרן למשחק Darkness Within. בניגוד ל-Jack Keane ו-Sam & Max עליהם דיברנו כאן בשבוע שעבר, הפעם כלל לא מדובר במשחק הומוריסטי, אלא אם סיפוריו של H.P. Lovecraft מצחיקים אתכם.

המטרה שלכם, בתור חוקר משטרתי, היא לפענח תעלומת רצח מוזרה, שבמרכזה עומדים דברים על-טבעיים ובלש פרטי אחד בשם Loath Nolder (ההורים שלו בטח ממש, ממש שנאו אותו). לא ברור על אילו כתבים של לאבקראפט הסיפור הזה מבוסס, אבל אנחנו מקווים שקטולהו יגיע לפחות לביקור קצר, עדיף במרקם קטיפתי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Manhunt 2

סיפור השקתו של Manhunt 2 – הכותר החדש מבית רוקסטאר (GTA, Bully), הוא לא סיפור פשוט. במקור, היה הכותר אמור לצאת עוד בקיץ השנה, אך אז משהו קרה. המשהו הזה הוא הדירוג המקסימלי (למבוגרים בלבד) אותו קיבל ממועצות הדירוגים בהרבה מדינות, מה שלא אפשר להשיק אותו לקונסולת ה-Wii והגביל את מספר המקומות בו היה ניתן למכור את המשחק.

אנשי רוקסטאר החליטו לא לוותר על המשחק לחלוטין, אלא לצנזר אותו מעט, כך שיתאים לדירוג ה-17+. עם מועצת הדירוגים של ארה"ב זה עבד, והמשחק יוכל לצאת ל-Wii, פלייסטיישן 2 ו-PSP ב-31 באוקטובר. הבריטים דווקא לא שוכנעו, ועדיין מונעים את הפצתו בממלכה המאוחדת. האם הסירוב הזה מוצדק? תסתכלו בעצמכם.

The Simpsons Game

נכון, רק בשבוע שעבר שמנו כאן קדימון למשחק של 'משפחת סימפסון', אבל מה לעשות שהם יוצאים בקצב מסחרר, ורובם טובים מכדי לוותר עליהם? תסתכלו, למשל, על הקדימון של היום, שמדגים בפנינו את השלב Medal of Homer – פרודיה ברורה על סדרת המשחקים Medal of Honor של חברת EA.

בשלב הזה, כמו בדמו שיצא לפני מספר שבועות, אנחנו משחקים בתפקיד של הומר ובארט – לכל אחד מהם יכולות מיוחדות משלו – בנסיון שלהם לשחרר כפר צרפתי מהפולשים המרושעים. המשחק יגיע בעוד פחות משבועיים לאקסבוקס 360, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, PSP, נינטנדו DS ו-Wii, ואז נוכל לראות אילו עוד פרודיות הוא יכלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully