וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה: סוני אריקסון W660

דידי חנוך

28.10.2007 / 12:15

החדש של סוני אריקסון לא מציג חידושים, אבל מספק חוויית משתמש נעימה

לפני כשנה הוציאה סוני אריקסון לשוק הישראלי את k610, אחד המכשירים המצליחים ביותר בישראל בשנים האחרונות ובצדק. k610 נתן תמורה מצוינת בעבור מחיר לא מופרז, הביא את בשורת מצלמת 2 המגפיקסל להמונים והיה הקנייה החכמה ביותר לרוב הלקוחות עד שהמחיר של K800i המוצלח ממנו ירד לסכום סביר.

עברה כשנה, כאמור, ובזמן הזה קשה לומר שסוני אריקסון התקדמה במיוחד - לפחות במכשירים שהגיעו עד כה לארץ. Z610 אמנם הצליח יפה, אבל בתוך החזות הנוצצת שלו הסתתר שכפול של K610i.

ועכשיו מגיע אלינו W660, מכשיר כמעט זהה מבחינת יכולות לקודמו, פרט לדגש חזק יותר על התחום המוזיקה כמתבקש ממכשיר מסדרת Walkman של סוני אריקסון. ונשאלת השאלה, האם יש טעם לרכוש אותו בכלל?

למה לא?

הסיבה המרכזית לא לרכוש את W660 היא העובדה ש-K610 עדיין נמכר, ועולה 10 ש"ח לחודש פחות ממנו בסלקום (המכשיר לא נמכר ברשת אורנג').

ההבדלים בין המכשירים כל כך קטנים, שבעבור אחוז לא מבוטל מהקונים, הרכישה המומלצת היא עדיין K610, אחד המכשירים המוצלחים ביותר שהגיעו לשוק הישראלי מאז ומעולם. גם 6120 של נוקיה, שעולה מעט יותר ממנו, הוא רכישה טובה יותר למי שמעדיף מכשיר מתקדם יותר על חשבון מעט מהירות תפעול.

למה כן?

יש שלוש סיבות עיקריות לרכוש את W660 ולא את אחד ממתחריו הישירים. הראשונה היא אסתטית ומבנית. מדובר במכשיר שהוא פשוט יפה. הוא גם בנוי היטב, והמקשים שלו נוחים מאד לשימוש - לא דבר מובן מאליו כשמדובר בסדרת W של סוני אריקסון שכמה ממכשיריה (W850, W880) הקריבו נוחות שימוש על מזבח היופי.

הסיבה השניה היא הרדיו. זה פשוט מאד נוח לשבת באוטובוס ולשמוע רדיו בטלפון, בידיעה שאם מישהו יתקשר יקטע הצלצול את השידור. איכות הקליטה ברדיו של W660 היא סבירה, אם כי לא מעולה. אבל ה-RDS (הטכנולוגיה שמאפשרת לתחנות רדיו לשדר את שמן ומידע נוסף אודות התוכנית המשודרת) הוא בונוס חביב ביותר.

הסיבה השלישית היא שבעצם מדובר כאן ב-K610 עם כל יתרונות סדרת הווקמן: מקש ייעודי לנגן, תוכנת זיהוי השירים TrackID וכו'. יישומי המוזיקה של סוני אריקסון טובים מאד, ולמי שרוצה להשתמש בטלפון שלו כנגן, זאת בחירה טובה בהחלט. עם זאת, יש לציין לשלילה את ההתעקשות המתמשכת של סוני אריקסון על חיבורים ופורמטים משלה. אין מתאם לאוזניה סטנדרטית, וכרטיס הזיכרון הוא בפורמט M2 מסדרת ממורי סטיק.

לסיכום

W660 הוא מכשיר נחמד מאד. לא מהפכני, אבל צעד אבולוציוני קטן וחביב. למרות שאין בו שום חידוש גדול, הוא בהחלט אחד המכשירים הטובים בשוק כרגע כנראה המכשיר הסימפטי ביותר שסוני אריקסון הוציאו לשוק הישראלי עד כה השנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במספרים

מחיר
49.90 לחודש (סה"כ 1796)
0 ש"ח לחודש למדברים ב-200 ש"ח ומעלה
במבצע 1+1 של סלקום
מסך: 2 אינץ', 176x220 פיקסלים
זיכרון: 16 מ"ב
אחסון: M2 (כרטיס חצי גיגה כלול בערכה)
מצלמה: 2 מגפיקסל
יישומים בולטים: רדיו, נגן ווקמן, העלאת תמונות לבלוגים
זמן סוללה: 6 שעות דיבור, 360 שעות המתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully