וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Home Heartbeat

29.10.2007 / 2:07

מערכת ה-Home Heartbeat תגיד לכם אם שכחתם לסגור את החלונות, וגם תחסום את המים במקרה של דליפה

הבית הדיגיטלי נחשב גם היום, כמעט בסוף העשור הראשון של המאה ה-21, למשהו עתידני. נכון, לעשירים-מאוד בינינו כבר יש מערכות ממוחשבות ששולטות להם על הבית, אבל מדובר באחוז נמוך מאוד מהאוכלוסייה. פשוטי העם כמוני וכמו רובכם, נאלצים להתפעל מהמערכות האלה באולמות תצוגה ואצל חברים עשירים.

ואמנם, ניצנים של מערכות בית אוטומטיות מתחילים להגיע גם לצרכן הרגיל. אחד מהמוצרים הללו הוא מערכת ה-Home Heartbeat (הדופק של הבית) – גאדג'ט היום שלנו. המערכת הזאת מורכבת, בבסיסה, משלושה דברים. הראשון הוא החיישנים, שמפוזרים במקומות אסטרטגיים בבית – חלונות, דלתות, מקומות בסכנת דליפה. הדבר השני הוא יחידת הבסיס שקולטת נתונים מכל החיישנים האלה. הדבר השלישי הוא השלט שמרכז את ההתרעות ואת מצב החיישנים. כך שעכשיו, לא צריך לקום מהמיטה אם פתאום התחלתם לחשוד שלא כיביתם את התנור או לא סגרתם את החלונות.

היופי במערכת הזו הוא ההתאמה האישית שלה. אתם קובעים כמה חיישנים לקנות, ומאילו סוגים. יש כאן חיישנים שאומרים אם חלוןדלת הם פתוחים או סגורים, חיישני תנועה, חיישני מתח חשמלי, חיישני רטיבות וכו. מעבר לכך, יש גם אפשרות להוסיף יחידה שמתחברת לאינטרנט, ומאפשרת לכם לקבל עדכוני מצב ועדכונים על שינויי מצב חיישנים. ואם זה לא מספיק, יש כאן גם מפסק שיכול להפסיק את אספקת המים לדירה במקרה ואחד מחיישני הרטיבות התחיל לפעול. מחירה של המערכת הבסיסית, שכוללת את יחידת הבסיס יחד עם השלט וחיישן פתוחסגור אחד, הוא כ-225$, וכל אלמנט נוסף יעלה לכם עוד כמה עשרות דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully