וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: טילים למשרד

30.10.2007 / 2:08

האויב מאזין, והוא רוצה את מה שיש לכם על שולחן העבודה. מערכת הטילים המשרדית תציל את רכושכם היקר

גברותי ורבותי, סביבת העבודה המשרדית שלנו לא בטוחה. הפולשים נמצאים בקרבנו – הם לוקחים לנו עטים מהשולחן, מחטטים לנו בערמת הדיסקים ולפעמים אף גונבים פירות וירקות. זה מצב בלתי נסבל, והפתרון היחיד הוא ההגנה העצמית.

בעבר כבר ראינו מערכות הגנה משרדיות, כשאחת האפקטיביות שבהן הייתה מערכת טילים משרדית שהתחברה למחשב דרך ה-USB, צפתה בשטח המוגדר וירתה טילים בכל מי שחדר אל השטה הנ"ל. אבל עם הזמן האנושות הופכת להומאנית יותר ויתר – עכשיו אנחנו יודעים ששלוש שניות של התראה זה לא מספיק, צריך משהו שייתן לפורץ הנלוז אפשרות להשתקם ולחזור על עקבותיו.

זאת בדיוק המטרה של מערכת ההגנה המשרדית המובאת כאן היום. המערכת הזאת לא צריכה מחשב בשביל לעבוד (פחות צריכת חשמל, פחות המסת קרחונים – הומאני, כבר אמרתי?), ומאפשרת לכם לתת לאויב 3 הזדמנויות לוותר. היחידה הראשונה בה ייתקלו הפורצים תקבל אותם עם סירנה וצ'קלקה. אם הם לא יורתעו וימשיכו להתקדם, הם יפגשו במערכת השניה, שתצפצף חזק יותר, יחד עם הבהוב ורמז דק בדמות נקודה אדומה קטנה על גופם של הפולשים. זהו השלב בו כל הגנבים השפויים יעזבו, ומי שלא – לא מגיע לו להשתקם. הם ייפגשו במערכת השלישית, שתירה בהם שני טילים. וישקוט המשרד 40 דקות. כל זה, בתמורה ל-40 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully