וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: eye-fi

31.10.2007 / 2:14

כרטיס זיכרון חדש לא רק מאחסן תמונות מהמצלמה הדיגיטלית שלכם, אלא גם שולח אותן דרך רשתות אלחוטיות

אפילו אני כבר לא זוכר כמה פעמים כתבתי כאן על חשיבות האלחוט בחיינו, ועל השנאה שלי לכבלים. אך יש מקרים בהם, לצערי הרב, עוד לא מצאתי פתרונות שיוכלו להחליף בשבילי כבל חיבור למחשב. אחד מהמקרים האלה הוא המצלמה הדיגיטלית שלי. נכון, יש כיום מצלמות אלחוטיות, אבל רובן מקצועיות ויקרות מאוד.

חברת Eye-Fi באה לתת פתרון לחלק גדול מאוד מבעלי המצלמות הדיגיטליות הלא-אלחוטיות. למה לרוב ולא לכולם? לא בגלל שהם סנובים או סתם מרושעים, אלא עקב העובדה שלא כל המצלמות משתמשות בכרטיסי זיכרון מסוג SD. אלה שכן, הופכים עכשיו לברי מזל. הסיבה לכך היא כרטיס הזכרון של איי-פיי, שכולל לא רק מקום אחסון של 2 גיגהבייטים אלא גם קישוריות אלחוטית.

כל מה שצריך זה להגדיר את הכרטיס דרך הרשת הביתית שלכם, בעזרת תוכנה מצורפת, ולהכניס אותו למצלמה. ההגדרות יכולות לכלול לא רק סיסמאות לנקודות גישה בהן אתם רוצים שהוא ישתמש, אלא גם העלאה אוטומטית של תמונות לשירותי אחסון אליהם אתם מנויים. כך, למשל, ניתן להגדיר שיעלה תמונות לפליקר בכל פעם שהכרטיס מזהה רשת פתוחה, וכבר לא צריך לחזור הביתה בשביל להעלות תמונות – מספיק להגיע למקום כלשהו עם נקודת גישה אלחוטית פתוחה. המחיר אותו תצטרכו לשלם על הכרטיס הוא 100 דולרים, אבל מצלמה דיגיטלית עם חיבור אלחוטי מובנה תעלה לכם הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully