וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינינובה במיזם חוקי

אתר הטורנטים הפופולרי Mininova חתם על הסכם הפצה לסדרה קומית. מי אמר שכל הטורנטים לא חוקיים?

אם אתם מעורים בעולם האינטרנט, סביר להניח שהאסוציאציה הראשונה שעולה לכם לראש בהישמע המלה 'טורנט' היא משהו שקשור לפירטיות. פרוטוקול ה-BitTorrent, שפותח לפני כ-6 שנים, הפך לאחת הדרכים הפופולריות ביותר להורדת תכנים לא חוקיים באמצעות שיתוף של חלקי קבצים בין המשתמשים המורידים. הורדה באמצעות טורנטים לא מצריכה שרתי אחסון גדולים או מערכת מרכזית ששולטת בשליחה וקבלה של חלקי הקובץ.

אבל מה שרבים לא יודעים, הוא שהטורנטים משמשים גם לדברים חוקיים. כך, למשל, המשחק הפופולרי World of Warcraft כולל מערכת עדכונים שמורידה את הקבצים דרך ביטורנט בשביל למנוע עומס על השרתים. גם אומנים שרוצים להוציא שירים בחינם, מעדיפים להשתמש בביטורנט במקום לשלם על התעבורה אותה מביאה כמות גבוהה של הורדות.

החלק החדש בסאגת הטורנטים החוקיים מגיעה מכיוון מעט צפוי, אך בכל זאת חדשני. האתר מינינובה מפנה, לרוב, את הגולשים אל טורנטים לא-הכי-חוקיים, אך עכשיו חתמו אנשיו על הסכם הפצה לגיטימי וחוקי בעליל. חברת Red Band מפיקה בימים אלה סדרת טלוויזיה קומית שצוחקת על תוכניות ריאליטי, והסדרה הזו – Pariah Island שמה, תגיע לצופים באמצעות אתר מינינובה.

הסיפור הזה טוב מאוד לשני הצדדים. אנשי מינינובה יוכלו לשים את אות הלגיטימיות על החזה, ולהוציא לשון כשמישהו טוען שהאתר הוא מיזם פיראטי גרידא. הם גם יוכלו לנופף בקרדיט של 'מפיק' בסדרה החדשה.

Red Band, מצידה, זוכה לחשיפה בעקבות הידיעה הזאת (הרי מעולם לא שמעתם על החברה הזאת לפני כן), ותוכל גם לפרסם במינינובה ולהשתמש באתר כפלטפורמה לשיווק התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully