וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Renegade

אם נמאס לכם לשחק תוך רביצה על ספה, אולי כדאי שתעברו לכורסת גיימינג ייעודית שתרעיד את עולמכם

בהתחלה שיחקנו בקונסולות כשאנחנו ישובים על הרצפה מול הטלוויזיה, לאחר מכן הטכנולוגיה התפתחה ואפשר היה כבר לשבת על הספה, במרחק בטוח מהמסך, ועדיין הגודל שלו אפשר לנו לראות מה קורה. כיום גודל המסך הוא כבר לא בעיה, ולמרבית הקונסולות ניתן למצוא שלטים אלחוטיים, אז למה שנשאר זה לבחור מקום טוב לשבת בו כשמשחקים. הספה בנאלית מדי, ולא כולם יכולים להרשות לעצמם כורסת טלוויזיה.

הפתרון בו התחלנו להיתקל לפני מספר שנים, הוא כורסאות הגיימינג. הן לא גדולות במיוחד, לא יקרות במיוחד וחלקן אף כולל רמקולים מובנים. ובארץ הכורסאות האלה, המלך הוא ככל הנראה Renegade. הכסא הזה, שעולה כ-450$ הוא לא סתם כורסת גיימינג, אלא אחת מרשימה במיוחד.

מעבר לעובדה שיש לה צורה של כסא נוח, והיא לא צמודה לרצפה, יש ל-Renegade עוד כמה ייתרונות על המתחרים. אחד מהם הוא 12 מנועי הרטט שמבינים מתי להרעיד את הכסא, ויכולים אפילו לתת לכם מסאז' כשאתם לא משחקים. מעבר לכך, יש כאן גם אפקטים של תאורה שמושפעים מהמשחק ותמיכה בשלל קונסולות (אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, ווי, PS2), כמו גם במחשב האישי ובאייפוד. ואם אתם מרגישים שחסר משהו קטן, יש גם שקע לאוזניות בשביל חובבי הסביבה השקטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully