וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מתחילים מההתחלה

חברת הוט משיקה שירות חדש המאפשר לכם לחזור לתחילת התוכנית בלחיצת כפתור, בחינם ובלי ציוד מיוחד

הטלוויזיה הלינארית – ניסו להסביר לי אנשי הוט – לא כל כך עוברת מסך במאה ה-21. אין לנו זמן להתיישב בשעות קבועות ולראות תוכניות. מאז שיש ממירים מקליטים ואינטרנט, אין לנו גם צורך בכך. אבל אנשים עדיין אוהבים להתיישב מול המסך ולזפזפ, בתקווה שייתקלו במשהו מעניין. זה התחום בו החליטו ב-HOT להקל עלינו, באמצעות השקת שירות חדש. השירות, ששמו Start Over, נכנס כבר לבתיהם של כ-70 אחוז ממנויי הוט להם יש ממיר בבית, ובשבועות הקרובים יגיע גם לשאר האנשים. הוא לא מצריך התקנות נוספות, ציוד מיוחד או תשלום חודשי, וניתן כערך מוסף.

כן, חינם זה טוב, אבל זו עדיין לא סיבה לשמחה כי לא הסברתי לכם מה השירות הזה עושה. נגיד וזפזפתם לערוץ כלשהו, ויש תוכנית שמעניינת אתכם. אך מה, התוכנית החלה כבר לפני חצי שעה, ואתם ממש שונאים לראות דברים מהאמצע. השירות החדש מאפשר לכם, בלחיצת כפתור, לטעון את התוכנית מההתחלה ישירות לממיר שלכם. כאמור, בלי ציוד מיוחד או תשלום נוסף.

יש לעסק הזה כמה מגבלות. הראשונה שבהן היא היצע החומרים: נכון לעכשיו, יש רק 3 ערוצים שתומכים בשירות – בידור ישראלי, הוט 3 ואקסטרה הוט, כשגם בהם לא כל התוכניות תומכות. הסיבה לכך היא שנדרש אישור מבעלת הזכויות לתכנים בשביל לאפשר את שידורם במסגרת Start Over. מבין הרשתות האמריקאיות, בינתיים רק פוקס מאשרת את השידור. הסיבה לכך, כפי שאומרים בהוט, היא החדשנות של השירות – הוט היא החברה השניה בעולם שמפעילה דבר כזה, ובעלי הזכויות עדיין לא הבינו איך להתמודד עם כל העסק.

המגבלה השניה היא אי-היכולת להריץ תוכניות קדימה. זה נובע מהרצון של HOT להכניס לעסק הסטארט-אובר גם את הערוצים המסחריים – 2 ו-10. ערוצים אלה, כידוע, חיים מפרסומות, ומאוד לא ישמחו להיכנס למיזם בו ניתן לדלג על הפרסומות הללו.

בסך הכל, ההתרשמות הראשונית שלי היא חיובית מאוד. גם בעולם בו ניתן לראות תכנים על פי דרישה ב-VOD ואינטרנט, אנשים אוהבים צפייה ארעית – כזאת שמאפשרת להם לראות תוכנית רנדומלית מעניינת. השירות הזה מאפשר להם גמישות הרבה יותר גבוהה בכל הקשור לזפזופ, ובעתיד אף צפוי לספק יותר אפשרויות לצפייה מותאמת-אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully