וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: תחנה מטאורולוגית

אם אתם לא מאמינים לתחזיות מזג האוויר בחדשות, אולי כדאי לכם להצטייד בתחנת חיזוי ביתית

אם יש מקצוע כפוי טובה בעולם הזה, חזאי מזג האוויר הוא אחד מהם. האנשים האלה מנסים – באמת מנסים – לחזות את מזג האוויר שלנו. הם משתמשים בכל מיני טכנולוגיות מתקדמות, מזכירים מושגים כמו רמה ברומטרית ושקע ברומטרי, מראים לנו מפות סינופטיות וצילומי לווין – זה הכל השקעה מדהימה. אבל טעות אחת, ואנחנו כבר מחפשים עגבניות רקובות בשביל לזרוק על דני רופ. זה לא נחמד.

גאדג'ט היום שלנו יאפשר לכם לוותר על המתווכים וללכת ישר למקור – תחנה מטאורולוגית פרטית שלכם. מעכשיו לא צריך להסתפק בהתראות גשם באזור של עשרות קילומטרים מרובעים, התחנה שלכם חוזה את מזג האוויר לאזור בו אתם נמצאים, על ידי ניתוח 11 משתנים שקשורים למזג האוויר. את המידע היא שולחת לכם לטלוויזיה, אליה מחברים מקלט אלחוטי.

הנתונים אותם מציגה התחנה משתמשים גם במידע על מזג האוויר של 72 השעות האחרונות, ומציגה לא רק תחזית טמפרטורה אלא גם מקדם הקרירות של הרוח, כיוונה ומהירותה, לחץ ברומטרי, תחזית משקעים, לחות ועוד... אנחנו לא בטוחים אם התחנה הזאת יכולה לעשות עבודה טובה יותר מהשירות המטאורולוגי, אבל לפחות לא תצטרכו לחשוש שמישהו שם משקר לכם בכוונה כי הוא נהנה לראות אתכם יוצאים עם סוודר בחמסין. והמחיר? כ-130 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully