וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

God of War III מגיע

בחברת סוני אישרו כי הם מפתחים חלק נוסף בסדרת המשחקים הפופולרית God of War, הפעם לקונסולת ה-PS3

בחברת סוני יודעים לזהות זיכיון גיימינג מצליח כשהם נתקלים באחד. כשמדובר בכותרים שמפותח על ידי אולפן חיצוני, לא תמיד הם מצליחים לשמור על הבלעדיות (אהם, GTA, אהם), אך במקרה בו הוא פותח על ידי אולפן פנימי של החברה, אתם יכולים להיות בטוחים שכל עוד יהיה ביקוש – יהיו גם משחקי המשך.

אחד הזיכיונות המצליחים ביותר של סוני בשנים האחרונות הוא God Of War – סדרת משחקים שכוללת עד כה שני כותרים לפלייסטיישן 2, ועוד אחד שנמצא בפיתוח לקונסולת ה-PSP הניידת. אתמול אישרו אנשי סוני כי אל הכותרים הנמצאים בפיתוח מצטרף עוד אחד, הלא הוא God of War 3, שמפותח לקונסולת הפלייסטיישן 3.

הבשורה הזו משמחת מאוד – בסך הכל מדובר באחת מסדרות משחקי הפעולה המרהיבות ביותר שנראו על קונסולה של סוני, והפעם אף נוכל לחוות אותה על ה-PS3. אך עננה אפורה מרחפת מעל לידיעה הזו: במאי המשחק השני, קורי בארלוג, לא ישתתף בפרוייקט הזה. בארלוג הודיע אתמול על פרישה מאולפן סנטה מוניקה של סוני. האם זה ישפיע לרעה על המשחק החדש? נקווה שלא. ובכל מקרה, זוהי ההודאה הראשונה של סוני בכך שהם מפתחים את GoW III, וצפוי לעבור לא מעט זמן לפני שנראה את הכותר הזה בחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully