וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Live יוצא מבטא

מיקרוסופט ישראל השיקה היום את סט הכלים החדש שלה - Windows Live. רובו, אגב, תומך בעברית

מערכת וואלה!

חברת מיקרוסופט לא ממש אוהבת את מה שקורה סביבה. מתחרותיה – גדולות וקטנות, מתחילות לנגוס בחלק מנתח השוק שלה על ידי מתן אלטרנטיבה לחלק מהשירותים אותם היא מציעה, כשכמה מן המקרים היא כבר מזמן לא נמצאת בפסגה. אבל אנשי רדמונד, כמו גם נציגיהם בישראל, לא יושבים בשקט – המרוץ הזה רחוק מלהסתיים, ובידיהם יש עוד לא מעט משקאות אנרגיה.

היום בבוקר – פחות מ-24 שעות לאחר ההשקה בארצות הברית, ערכה מיקרוסופט ישראל מסיבת עיתונאים והציגה את סט הכלים המקוונים החדש שלה – רובו ככולו ממותג תחת השם Windows Live. מטרת הסט, בו רוב התוכנות יכולות לתקשר ביניהן, היא להכניס את סל הכלים של מיקרוסופט אל הפעולות אותן אנו עושים ברשת. כל זה תוך שימוש באותו שם המשתמש, ובממשק מאוד דומה.

האינטגרציה הזו היא הנשק של מיקרוסופט – חלק מהשירותים המוצעים קיים כבר בשוק לא מעט זמן, ויוצאים כעת מבטא כאשר החידוש בא בדמות אריזה כוללת יחד עם היכולת לשלב בין תכונות ייחודיות של כל אפליצקיה. הנשק הפרטי של מיקרוסופט ישראל הוא תמיכתם של מרבית השירותים החדשים בשפה העברית.

כלים שלובים

אך יש כאן גם לא מעט כלים חדשים: גרסה חדשה של תוכנת המייל מאפשרת שליטה הרבה יותר טובה בריבוי חשבונות וממשק שליחת תמונות אשר מעלה אותן למשך 30 יום לשרתי מיקרוסופט, כשמה שהנמענים מקבלים הן גרסאות מוקטנות וקישור לתמונות הגדולות; תוכנה לעריכה והעלאת פוסטים לבלוגים; תוכנת עריכת צילומים המאפשרת אפילו יצירה של תמונות פנורמיות והעלאה בלחיצת כפתור לשירותים מקוונים דוגמת Flickr או Spaces.

ואם כבר ב-Spaces עסקינן, יש כאן עכשיו אופציה ליצור אתר לאירוע מסויים, לעשות רשימת מוזמנים מקוונת ולשלוח לכולם מייל לאחר האירוע בו הם יתבקשו להעלות את התמונות שצילמו אל הגלריה הפרטית בשירות.

שום דבר מזה לא חדשני במיוחד – לכל השירותים האלה יש חלופות. העניין הוא, כאמור, שכאן הכל בא בחבילה אחת שמותקנת ביחד ומוטמעת אל תוך מערכת ההפעלה (חלונות XP או ויסטה). זו אמנם לא נקודת שכנוע טובה כל כך בשביל משתמשים "כבדים", אבל אנשים שרוצים לעשות הכל בכמה שפחות לחיצות עכבר יכולים להעריך את קלות השימוש בחבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully