וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלמר נגד גוגל

סוכנויות הידיעות

8.11.2007 / 10:41

סטיב באלמר - מנכ"ל מיקרוסופט, מזלזל בגוגל: "גוגל לא מובילה עלינו בשום דבר חוץ מבתחום החיפושים המקוונים"

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, בחר לזלזל היום ביריבה גוגל בעת השקת שירותי וינדוס לייב בטוקיו ואמר כי גוגל אינה מובילה על מיקרוסופט בשום תחום מלבד בתחום החיפושים.

"גוגל לא מובילה עלינו. בתחום החיפושים המקוונים בלבד, ניתן לומר שגוגל מובילה", אמר באלמר במהלך מסיבת עיתונאים בטוקיו, במהלכה השיקה מיקרוסופט ביפאן את חבילת שירותי וינדוס לייב, סדרת תוכנות ויישומים הכוללת בין היתר תוכנת דואר אלקטרוני המאפשרת לאחד כל תיבות הדואר של שירותים אחרים (כגון Gmail), במקום אחד.

גוגל, שכבר מציעה יישומים דומים, השיקה ביום שני את אנדרואיד - פלטפורמת הקוד הפתוח שלה עבור מכשירים סלולריים. הפלטפורמה החינמית תכלול מערכת הפעלה לטלפונים ניידים, בנוסף ליישומים נוספים שפותחו במיוחד עבור שוק הסלולר. לצורך שיווק המערכת, כרתה גוגל ברית עם שותפות מובילות שיפתחו וישווקו את הטלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה, בהן ענקיות תקשורת כגון מוטורולה, קואלקום, אינטל וצ'יינה מובייל.

כשנשאל על תכניותיה של גוגל בתחום הסלולר, המציבות אותה בתחרות ישירה עם מיקרוסופט, סירב באלמר להתייחס להכרזותיה של ענקית החיפוש ואמר כי "עדיין מדובר רק במילים כתובות על נייר".

למרות הזלזול בגוגל, שרוב הכנסותיה מגיעות מפרסום מקוון, העריך באלמר כי מיקרוסופט צפויה להמשיך להפסיד כספים מפעילותה המקוונת בתקופה הקרובה. למרות שהכנסותיה של ענקית התוכנה מפרסום מקוון רשמו עלייה בשנה האחרונה, אמר באלמר, מיקרוסופט "עדיין רק בשלב ההשקעה" בעסקיה המקוונים.

מוקדם יותר השנה באוניברסיטת סטנפורד - האוניברסיטה שבה נפגשו מייסדי גוגל בעת לימודי התואר השני - הגדיר באלמר את ענקית מנועי החיפוש כגוף שיש לו "רק טריק אחד" וכינה את תוכניות הצמיחה שלה "בלתי שפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully