וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

עם כל הכבוד לחברת Casio, הרעיון לשילוב בין עכבר מחשב לבין מדפסת תוויות הוא רעיון ממש גרוע

חיבה רבה יש לי אל חברת Casio. לפחות שלושה מהשעונים הדיגיטליים הראשונים שהיו לי יוצרו על ידי החברה הזו, ומשלושתם נהניתי עד מאוד. יותר מכל דבר אחר, הם היו פונקציונליים – אמנם מצועצעים קצת, אבל ידעו את העבודה. לצערי הרב, בזמן האחרון מישהו בקסיו ירד מהפסים והחליט לזכות בפרס השילוב המוזר בין שני מוצרים לא קשורים, כשתאי הכרחי לזכייה הוא שהשילוב רק יגרע מאיכות כל אחד מן המוצרים אותם משלבים.

את התוצאה אתם יכולים לראות כאן: עכבר עם מדפסת תוויות מובנית. קשה לי להתחיל ולהבין מה הקשר בין שני הדברים, אבל קל מאוד להבין למה זה טיפשי להחריד. קודם כל, מה עושה כדור בתוך מערכת השליטה של העכבר הזה? מה אנחנו, בשנות ה-90 של המאה הקודמת? עכשיו אפילו עכברים שנמכרים ב-10 שקלים כוללים חיישן אופטי. אלא אם... יכול להיות שכל המקום אותו תופסים רכיבים של המדפסת הקטנה מנעו מקסיו לשים שם חיישן נורמלי? כנראה שכן. ואיך לעזאזל אנחנו אמורים להשתמש במכשיר בתור עכבר כשהוא מדפיס משהו? זה ממש לא נוח.

עכשיו בואו נסתכל על החסרונות של המפלצת בתור מדפסת תוויות. אני לא יודע אם ראיתם אי פעם מדפסת ייעודית כזו, אבל היא בדרך כלל לא מתחברת למחשב וכוללת מקלדת מלאה. עם זאת, מסוגלים המכשירים האלה לשמור על גודל סביר שמאפשר לקחת אותם ממקום למקום ולהדפיס תווית כשצריך. במקרה שלנו, ההדפסה הופכת לתלויה במחשב, וגם אם משקל העכבר הוא רק 184 גרמים, לסחוב יחד איתו לפטופ רק בשביל היכולת להדפיס דברים זה טיפשי, וטיפשי אפילו יותר לשלם כ-30$ בשביל הכבוד המפוקפק של לרכוש את הדבר הזה. וכן, בסך הכל זהו אחד השילובים האי-שימושיים ביותר אותם פגשנו בשנים האחרונות, מה שהופך אותו לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully