וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

10.11.2007 / 14:53

שבוע התקפי עבר עלינו. הארנבים מתקיפים את פריס ומנהיגי העולם הלא-חופשי מתקיפים את Call of Duty

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע הארנבים הפסיכוטיים מתקיפים את פריס, אלטייר המחסל מתקיף אנשים בירושלים העתיקה, פנדה לומדת קונג פו בשביל לתקוף את אויביה ומנהיגי העולם יוצאים לתקוף את Call of Duty 4

Kung Fu Panda

מדי שנה אנחנו עדים לתופעה מדאיגה מאוד – משחקי מחשב שמבוססים על סרטים להם מייעדים הצלחה בקופות. במרבית הפעמים מדובר בכותרים נחותים שבפיתוחם לא הושקע מאמץ ראוי מתוך ידיעה שלא משנה כמה כסף יעלה המשחק – הוא עדיין יגרוף הרבה מאוד בזכות הקישור בינו לבין הסרט המצליח. במקרה הזה מדובר ב-Kung Fu Panda – סרט האנימציה החדש של חברת דרימוורקס, אשר עתיד לצאת לאקרנים בקיץ הבא.

במקביל להשקת הטריילר הראשון של הסרט, הושק גם הטריילר הראשון של המשחק המבוסס עליו. על פניו, אין לכותר הזה סיכוי רב להיות טוב. גם קללת המשחק-מבוסס-סרט מרחפת עליו, וגם המפתחים שלו הם אלה שעשו בעבר את True Crime המאוד-בינוני. אבל עדיין, עוד לא אבדה תקוותנו, והקדימון הראשון דווקא נראה סבבה. האם הקללה תשבר? את זה נדע בעוד כחצי שנה.

Rayman Raving Rabbids 2

אם אתם קוראים את המדור הזה, אתם מכירים את החולשה שלי לארנבים של Rayman Raving Rabbids. הם החיות האולטימטיביות של עולם המשחקים – חמודים אך חזקים, מטומטמים להחריד אך נחושים להפליא, ומעל לכל – מצחיקים.

קמפיין ההשתלטות העולמית של הארנבים נמשך הפעם בהתקפה על ארץ הבאגטים והצפרדעים – צרפת. ומהי הדרך הכי טובה לתקוף את המדינה הזו, אם לא ספינות אוויר שנראות כמו צוללות צהובות? ובכן, אני מניח שיש הרבה מאוד דרכים יותר טובות לתקוף את צרפת (תשאלו את הגרמנים), אבל אנחנו שמים את מבטחנו בארנבים!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Assassin's Creed

אני חייב להודות שהמשחק הזה גורם לי להתרגש. אני עוקב אחר החומרים שהגיעו מתהליך הפיתוח שלו, ראיתי את מרבית הסרטונים המדגימים את המשחקיות שלו ולא יכול לחכות עד שאוכל להניח את ידי על המהדורה המוגבלת שלו (זו שכוללת פסלון קטן של הגיבור) ולביים קרבות בינו לבין ה-Big Daddy שעומד אצלי על המדף.

אם עוד לא יצא לכם לראות ולהתלהב, מדובר בכותר פעולה המתרחש בארץ ישראל של ימי מסעות הצלב. הגיבור הוא אלטייר – מחסל מסתורי שעוקב אחר אנשים רעים ואז, אהם, מחסל אותם. הייחודיות של הכותר הזה היא לא רק בגרפיקה המרשימה, אלא גם במשחקיות המאוד-פתוחה, שכוללת עיר עם סביבה דינמית ודמויות ממוחשבות שמגיבות להתנהגות שלכם. המשחק יוצא ממש בקרוב באירופה, ויגיע לארץ לא הרבה אחר כך.

Call of Duty 4

כיף להיות מבקר משחקים. לעיתים אנחנו זוכים לקבל משחקים לפני השקתם הרשמית, מה שנותן הרגשה מאוד טובה. אך במקרה של Call of Duty 4 המפתחים מאקטיוויז'ן פישלו, והחליטו לתת את המשחק קודם למנהיגי העולם הלא-חופשי, כדי שיכתבו ביקורת. זה אמנם לא מקצועי, אבל אני מניח שבמדינותיהם מקשיבים להם הרבה יותר מאשר לעיתונאים.

הראשון שקיבל את המשחק היה נשיא רוסיה – ולדימיר פוטין, שהתעצבן נורא על כך שהמשחק מציג אנטגוניסטים רוסיים. מה זה אמור להיות, באמת? בגלל שכשברית המועצות התפרקה נוצר שוק שחור לחומרים גרעיניים צריך להציג אותם כרעים? לא נחמד!

Call of Duty 4 - המשך

מועמר קדאפי מלוב, לעומת זאת, התעצבן דווקא על כך שבמשחק לא אומרים באיזו מדינה אפריקאית הוא מתרחש כשברור שזו לוב. לדעתו, אי אפשר לטעות שם – זהו דגם פוטו-ריאליסטי של טריפולי, כולל החוף המפורסם.

קים ג'ונג איל אמנם הצליח לסיים את המשחק בדרגת הקושי הכי גבוהה, אבל לא אהב את העובדה שהעלילה לא מתרחשת בצפון קוריאה, בייחוד עקב היותה של העלילה מרוכזת במאבק גרעיני.

ופידל קסטרו? הוא התרגש יתר על המידה, אך בסופו של דבר נהנה. אם כי הוא אוסר על אחיו ראול לשחק במשחק יחד איתו, כדי ששני המנהיגים של קובה לא ייצאו מכלל פעולה בו זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully